Gå til innhold

Litt lei all oppmerksomheten


Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff, blir helt sliten av å stadig snakke om graviditeten med alle jeg møter. Jobber i barnehage, og "alle" mødrene skal fortelle om sin graviditet og fødsel og komme med råd for det ene og det andre. De klapper meg på magen i forbifarten o.l. Vet jo at det selvfølgelig er bare godt ment, men jeg føler at jeg kun er en stor vandrende graviditet nå, og det er alt folk vil snakke om!

 

Flere som føler seg litt mettet av alt babypratet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Eg jobbar også i barnehage, men hittil har det ikkje vore så plagsomt at folk spør. Kan likevel forstå kva du meinar. Men berre vent til du har ungen i vogna, då kjem folk du omtrent aldri har snakka med før og vil sjå på vidunderet;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...