Anonym bruker Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 Uff, blir helt sliten av å stadig snakke om graviditeten med alle jeg møter. Jobber i barnehage, og "alle" mødrene skal fortelle om sin graviditet og fødsel og komme med råd for det ene og det andre. De klapper meg på magen i forbifarten o.l. Vet jo at det selvfølgelig er bare godt ment, men jeg føler at jeg kun er en stor vandrende graviditet nå, og det er alt folk vil snakke om! Flere som føler seg litt mettet av alt babypratet?
Buick Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 Hei! Eg jobbar også i barnehage, men hittil har det ikkje vore så plagsomt at folk spør. Kan likevel forstå kva du meinar. Men berre vent til du har ungen i vogna, då kjem folk du omtrent aldri har snakka med før og vil sjå på vidunderet;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå