Anonym bruker Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 Jeg har ei fantastisk tulle på 6 mnd. Jeg har vært alene med henne hele veien, både gjennom svangerskapet og til nå. Hun er bare skjønn og god, og verdens snilleste. Hun sover hele natta og gråter bare når hun er trøtt og sulten. Jeg kunne ikke vært heldigere!! Som alenemamma er dette en drøm. Jeg har vært borte fra henne to ganger og det tok meg 5 mnd. Jeg greide rett og slett ikke å overlate henne til noen andre og dra fra henne. Men den siste tiden har jeg følt at vi ikke har hatt et slikt bånd som en mor skal ha til sitt barn. Føler det båndet var annerledes og sterkere før. Jeg føler mange ganger at hun ikke liker meg hvis dere skjønner. Hun ser mange ganger på meg som om jeg er hvemsomhelst, og jeg føler t.o.m at hun viser større og varmere interesse for andre enn meg. Det virker nesten som om hun ikke har bruk for meg og vil helst være for seg selv. Dette er svært tungt og vanskelig og jeg er hele tiden nedbrutt pga dette. Er dette normalt? Hva kan jeg gjøre for å knytte det båndet igjen??
Anonym bruker Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 Huff da. Hun er helt sikkert veldig knyttet til deg, utena t du nødvendigvis merker det så tydelig lenger. De utvikler seg mye i den alderen og kanskje hun vil putle litt på alene. Uansett jeg ville helt klart ha bedt om en samtale med hs vedr dette og gjerne at hun observerer samspillet mellom dere, kanskje hun ser noe du ikke ser. Masse lykke til, det går helt sikkert bra.
vår2007 Skrevet 24. august 2007 #3 Skrevet 24. august 2007 Jeg tror den følelsen du får av at hun "tar deg for gitt"egentlig er tegn på trygghet..helt normalt at det er spennende med andre enn mammaen sin til tider.. men ta en prat med helsestasjonen hvis du er usikker!! lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå