Sentralstøvsugeren Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 Er i konflikt med en annen jente akkurat nå, og hr fått så mange tlf og meldinger som støtter opp om min side, men hvis de blir stilt spørsmål om hva de synes av hun andre.....sier de bare at de ikke vil blande seg.........åååååååååå - det synes jeg er så drittfeigt!!!!!
KariMari Skrevet 24. august 2007 #3 Skrevet 24. august 2007 Kommer vel an på hva konflikten skyldes...?
Gjest irismor Skrevet 24. august 2007 #4 Skrevet 24. august 2007 Kjedelig når det blir sånn. Men skjønner også at det kanskje ikke alltid er like ønskelig å "velge side".
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 24. august 2007 #5 Skrevet 24. august 2007 Hvorfor må du blande inn fler?
Sentralstøvsugeren Skrevet 24. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 24. august 2007 Og det synes jeg er helt greit når noen ikke vil "velge" side, men da synes jeg de skal holde seg for å kommentere saken sånn også. Har spesielt en som ringer meg nesten hver dag å "informerer" meg om alt hun andre gjør og sier, men her om dagen når noen spurte hva hun mente om denne saken sa hun bare at hun ikke ville diskutere den....merkelig synes nå jeg da.......
Sentralstøvsugeren Skrevet 24. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 24. august 2007 Jeg vil absolutt ikke blande inn flere. Hun jeg er i konflikt med har gått rundt i bygda å snakket stygt opm meg, så har folk ringt meg å "sladret" om det da....og selvfølgelig kommentert hvor dårlig gjort det er av hun jeg er i konflikt med osv..
Kamomille Skrevet 24. august 2007 #8 Skrevet 24. august 2007 hvorfor er det feigt??? Synes det er helt greit at folk ikke ønsker å blande seg inn eller velge side offentlig. De synes vel sikkert ikke det er så morsomt å si noe negativt til hun andre og vil ikke bli part i konflikten!
yinyang Skrevet 24. august 2007 #9 Skrevet 24. august 2007 To sider av en sak. Fint at vennene dine ikke involverer seg for mye!!
Katja Skrevet 24. august 2007 #10 Skrevet 24. august 2007 Skjønner godt at de vil holde seg unne konlikten jeg. Selv om de sympatiserer med deg, må de slippe å havne i konflikt med den andre.
Sentralstøvsugeren Skrevet 24. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 24. august 2007 Hæ? Men de sier jo masse negativt om hun andre i konflikten, bare ikke til andre enn meg - og det synes jeg er feigt!!!!
Katja Skrevet 24. august 2007 #12 Skrevet 24. august 2007 Ja vel, så sier vi det da.. .....huff, ja det er feigt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå