Gjest Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 Er det fler esom er storforbruker av det pga økt utflod? skifter sikkert 5-6 ganger daglig,ikke sikkert nødvendig å skifte så ofte men gjør det likevel. Og ett litt ekkelt spm,hvilken farge er det på deres utflod? min er gul.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 er 13+6 idag, og har endel utflod- men bytter kun 1 gang om dagen, kansje to. spørs litt hva jeg skal og sann.... noen ganger er det mindre og det holder med 1. den er sann gjennomsiktig, men mer tyntflytende enn før jeg ble gravid.
Buick Skrevet 24. august 2007 #3 Skrevet 24. august 2007 Har også meir utflod enn ellers, og også litt kvit eller gul på farge. Har tenkt litt på om det kan vere begynnande soppinfeksjon, men har foreløpig ingen andre plager, så avventar og ser. Vondt når trusa sitt fast når ein skal på do;)
Rypefest-2imagen sprekkferdig Skrevet 24. august 2007 #4 Skrevet 24. august 2007 Jeg er også i samme situasjon. Jeg har brukt truseinnlegg siden uke 10 eller noe sånt. Så lenge det ikke lukter mistenkelig av utfloden så tar jeg det med ro. Har hatt en uvi, men det merket jeg ikke noe av før jeg en dag fikk skikkelig vondt. Jeg bruker heller masse penger på truseinnlegg enn at trusene blir missfarget og skitne for ingenting.
mizz25 Skrevet 24. august 2007 #5 Skrevet 24. august 2007 Huffda... Men man kan få soppinfeksjon av å gå med truseinnlegg ofte,lurt å gå uten truse å lufte på kveldene... (med en stor joggebukse )
calalalala Skrevet 24. august 2007 #6 Skrevet 24. august 2007 Sikkert lurt, men er ikke så veldig behagelig å gå uten truse når det renner Da må man bli storforbruker/innkjøper av joggebukser i stedet..
Gjest Skrevet 25. august 2007 #7 Skrevet 25. august 2007 jeg "lufter" om natten jeg har lest at det var lurt,har brukt bind eller truseinnlegg siden mai pga blødninger og har ikke fått sopp enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå