Gå til innhold

****Symptomliste uke 36****

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja pån igjen.

Etter å ha fått TR den 3 de to siste månedene, venter jeg ikm den 3 september.

Jeg har denne perioden gått til anskaffelse av Solvipec, drukket denne 2 kvelder den 14 og 15 august.

Fikk påvist eggløsning via test 17 august. Mye slim.

Lå med beina i været 30 min, dagen derpå også:P

Hadde også positiv el test den 17 juli... Er dette tilfeldig eller??

Skjønner ikke at jeg kan ha 31 dagers syklus og time så nøyaktig med tr og el...??

Nå er det uansett pån igjen med murringer, store og hovne pupper, og denne gangen er jeg såååå innmari trøtt om dagen.

De 3 siste dagene har jeg sovna på sofan etter middag og vært helt på tur på jobben også.

Men slik har det vært siste 3 mnd og ingen spire enn så lenge.

Men trøttheten er det eneste symptomet jeg ikke har hadt i de andre månedene. Håper det er positivt!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok, da blir jeg den første til å skrive meg på denne lista:

Priking og spreng i brystene

Trykk i magen, nesten som menstrasjons smerter

Trøtt og grinete (tar lett til tårene)

Små kvalm (men kan være for at jeg har begynnt på Dr. Udo Chioce sin essensiele fettsyrer olje)

Inger 75 1pp

Skrevet

Har ikm fredag 7 september. E veldi forsikti med å lese her inne, men når eg les symptoma så trur eg jo at eg e gravid. Ondt i magen, sting å akkurat som magen jobber.. Hjertebank i dag. Men dumt å tru nka som helst for kan jo bli ekstra skuffa vesst mensen kommer. Har prøvd i ca 10mnd uten hell.. Denna gangen har vi holdt oss helt rolig å hadde sex 2 gang om dagen når eggløsningstesten viste positiv.

Trur det vokse snart:-)

Skrevet

Jeg opplevde i går helt tydelig å få metalsmak i munnen flere ganger, og sitter med en veldig tydelig metalsmak nå, nesten som det ligger aluminiumsfolie i munnen min, kjempe ekkelt, og smertene i magen bare blir sterkere og sterkere, men det er jo godt mulig at det er mensen som sloss med spiren. Ikke veit jeg.

Ellers så er jeg blitt veldig tydelig blå under øynene, må bruke conseler for å dekke det til. Føler meg bleik og gjenomsiktig. Blir ekstremt raskt anpusten og sliten på treninga.

Men men alt dette kan være innbilding eller ønske følelser, stoller liksom ikke på meg selv nå, jeg ønsker jo så desperat og være gravid.

Skrevet

Hei.

Jeg ble utålmodig i går igjen...håpløs!!

Tok en test, men den var selfølgelig negativ.

Alt for tidlig å teste sikkert, men håper så inderlig at den skal lyse GRAVID!!

Jaja, må nok bare smøre seg med tålmodighet.

I dag føles det nesten som at jeg har blærekatar på vei... Litt sånn murring i magen og nedentil... Hva nå enn det skal bety...

Har jo ikke ligget med rumpa bar, hele tiden hehe

Var plaget med urinveisinfeksjon da jeg var yngre, men nå har jeg ikke hadt det på flere år.

Kanskje det er et graviditetstegn?? Nærmer seg ikm nå...6 dager igjen, om jeg fremdeles har 31 dagers syklus...

Krysser fingrene her.

Ingen andre symptomer i dag.

Men var litt kvalm i går... (sikkert innbilning...:o) ... )

Skrevet

Ingen som har noen symptomer enda?

Skrevet

Tja.. Symptomer og symptomer.. Jeg er litt usikker på om jeg skaper dem selv eller om de er reelle. :) Stikker endel i magen, ganske langt nede. Stikker på begge sider, men mest på min venstre side. Ellers fryser jeg (men det gjør jeg ofte), var kvalm i dag, mensmurringer.. Meeen... Tror nok psyken spiller inn her. :)

Skrevet

Uff kor sakte tia går no fram til IKM. Har det 7.september.. Å no vil eg så gjerne bli gravid at eg kjenne vel alle symptoma.. Det artie e at i går så drakk eg et glass melk å det har eg vel aldri gjort.. Ja, ja det e bære å vente å se.. lykke tel

Skrevet

Jeg har ikm 7 september, men føler meg rar i magen, og svimmel, og så lyst på noe søtt, og sulten hele tiden.

Er kanskje bare tegn på at tante rød kommer.

Er litt redd for at det skal være mensen og at jeg innbiller meg ting.

For det er jo ganske tidlig ennå.

Får vel bare vente å se. Dette er min første pp, så vet jo ikke hvor fruktbar jeg og min kjære er.

Skrevet

Hei alle sammen!

I dag var det litt blod på papiret da jeg tørka meg... Ca 1-2 cm i diameter (beklager detaljer). I går stakk det til skikkelig i nederste del av magen, har hatt noen stikninger tidligere også, men ikke så sterke. Kan dette være et godt tegn? Og kan det være en festeblødning? Noen med erfaring? :)

Skrevet

Har blødd neseblod noen dager også nå.. Det skal visst også være et symptom. Blør aldri neseblod ellers...

Skrevet

Da kom tante rød.

Etter å ha fått besøk (syklus) den 3 juli og 3 august.

Kom den nå 1 september.

Jeg har hadt store smerter og ikke sovet i hele natt.

Jeg blir frustrert og fortvila hver endte gang den hersens tanta kommer.

Åååååhhh!!! :(

Men nå skal det sjekkes!!

Skal ringe legen i morgen og få time, og håper det ikke er noe galt, men bare småting vi kan se på som kan øke sjangsene for å klare å få til den etterlengta spiren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...