Anonym bruker Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 Må vel gå til anskaffelse av voksipose nå når det nærmer seg høst..noen som har gode erfaringer med voksipose?
Anonym bruker Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 den er veldig varm, for varm, om du ikke bor langt i kalde nord. Og så kan snøringene være litt kompliserte.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2007 #3 Skrevet 24. august 2007 Man får kjøpt sommer dyne til voksiposene, så man trenger ikke bo langt nord for å bruke en..
Anonym bruker Skrevet 24. august 2007 #5 Skrevet 24. august 2007 Har aldri brukt noe annet enn ullkorga voksi til ungene, så jeg kjenner ikke alternativene. Men voksiposen er varm og god, er romslig, enkel i bruk - synes jeg, ja, mye mer... Kan like gjerne kjøpes brukt som ny forresten, sparer mange, mange hundralapper på det...
Anonym bruker Skrevet 24. august 2007 #6 Skrevet 24. august 2007 Jeg bor i oslo, (noen som mente det må være veldig kaldt for å bruke voksipose) og har brukt det til begge barna mine, og jeg digger den posen, den er stor, barnet kan ha den så lenge den sitter i vogn. Kan også brettes ut å legges på gulvet (f.eks når du er på besøk hos noen - og det er gulvkaldt - og barnet skal leke)
Sanna5*m gutt og jente* Skrevet 24. august 2007 #7 Skrevet 24. august 2007 Voksipose er supert. Den er varm og god og man trenger ikke mye klær under den. Skinnposer blir ofte små når barna blir større, men voksien holder. Den er dyr så ville ikke gitt full pris. Ofte på tilbud. Selv ga jeg 1100 med sommerdyne og vinterdyne i 2005.
Zall Skrevet 25. august 2007 #8 Skrevet 25. august 2007 Hei! Vi har Voksi aktiv 0-6 med bæreplate, den har vi brukt siden snuppa var 3mnd og kan bruke den til hun er seks år. (da som sovepose). Nå har vi tatt ut bæreplaten og bruker den når hun sitter i vognen, det fungerer kjempefint Vi er veldig fornøyd, og det er ikke lenger kompliserte snøringer på posene som en nevner, kun enkle klips
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå