Anonym bruker Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 Babyen min bæsjer så og si aldri sånn at det kommer på klærne. Kjenner ei som har en baby som får bæsj på klærne hver dag, helst oppetter ryggen.. Er det mulig hun har på bleien feil?? Skal jeg foreslå det??
RundLurt? Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 Ja det er fint mulig, enkelte babyer driter som fullvoksne menn, og den mengden har vanskelig å få plass i en skarvelig bleie! helt normalt
piano♫ Skrevet 24. august 2007 #3 Skrevet 24. august 2007 Ja, det er jobben deres... De som ikke har den oppgaven, finner på andre ting - sånn som å holde foreldrene våkne om natta. De fleste finner en oppgave som passer til deres evner og anlegg ;-)
Anonym bruker Skrevet 24. august 2007 #4 Skrevet 24. august 2007 Rettelse av RundLurts innlegg: "Ja det er fint mulig, enkelte babyer driter som fullvoksne damer, og den mengden har vanskelig å få plass i en skarvelig bleie! helt normalt" sånn da fikk jeg fred i kveld:-)
Sjefsmegga Skrevet 24. august 2007 #6 Skrevet 24. august 2007 Hehe...spørs på mengde og konsistens. Jeg er rimelig rutinert..og kan skryte av at det skjelden er noen lekasje..men av og til så er det så enorme mengder "sennep" at det rett og slett tyter ut i alle rettninger desverre.
Diva Muffin Skrevet 24. august 2007 #7 Skrevet 24. august 2007 Her skal hun helst drite gjennom alle lag klær hun har på seg, og gulpe ned i bh'en til mammaen. Da har hun det fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå