Anonym bruker Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 Jeg har ei jente på 1år, og som alle veit skal 1åringer prøve alt. Hun reiser jeg opp til alt og noen ganger mister hun balansen og detter i gulvet. To ganger har hun slått pusten ut av seg.... Og dette resulterer i at hun ikke klarer å gråte, mister pusten helt og "besvimer". Er borte i ca 10sek. Er livredd.... Noen som kan hjelpe meg med hva jeg skal gjøre når dette skjer?? Tør jo nesten ikke å la henne reise seg, for jeg er livredd for at hun skal dette å slå pusten ut av seg.
♥Prinzessin♥ Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 Huff da!! Dette hørtes skummelt ut, jeg ville nok blitt helt satt ut dersom det skjedde her hjemme. Faller hun hardt da? Fra høyder?
Anonym bruker Skrevet 24. august 2007 #3 Skrevet 24. august 2007 Nei, det er oftes fra nesten stående eller sittende stilling. Blir skikkelig redd, for jeg veit ikke hva jeg skal gjøre når det skjer. Ikke har vi spesielt hardt gulv heller....(gulvbellegg). Men hun hikster alltid litt når hun begynner å gråte, men da kommer hun i gang med gråten.
♥Prinzessin♥ Skrevet 24. august 2007 #4 Skrevet 24. august 2007 Hmm.... Dette syns jeg du skulle ta opp med helsesøster/barnelege. Hvis hun besvimer nesten hver gang hun faller, ville jeg hørt hva det kan komme av. Puster hun normalt når hun ligger der da? Er hun nervøs av seg? Blir hun lett skremt av andre ting?
Gjest Skrevet 24. august 2007 #5 Skrevet 24. august 2007 Blås henne i ansiktet når det skjer... Det er ekkelt og da blir hun tvunget til å trekke pusten. Vi gjør sånn med minsten her når han gråter sånn at han ikke trekker pusten. Da må han trekke luft med en gang... Men det er nok lurt å ta det opp på hs, ja...
Anonym bruker Skrevet 24. august 2007 #6 Skrevet 24. august 2007 Skal prøve å blåse på henne hvis det skjer igjen. Dette skjer ikke hver gang hun detter altså, kanskje det skjer når hun blir redd. Hun er ikke spesielt lettskremt eller nervøs, så jeg tror egentlig at ho kanskje slår luften ut av seg. Men jeg skal høre med lege/helsesøster, for jeg vil jo gjerne vite hva det kommer av og vite nøyaktig hva jeg skal gjøre. Tenkte bare jeg skulle høre her inne om noen andre også har opplevd det.
♥Prinzessin♥ Skrevet 24. august 2007 #7 Skrevet 24. august 2007 Ja, hør med dem. Si gjerne fra hvordan det går videre!
Expat Skrevet 24. august 2007 #8 Skrevet 24. august 2007 Det er ikke uvanlig at barn skriker seg bort, da, men det er jo greit å få høre med hs!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå