Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 Bestilt flybilletter til Hellas fra den nye flyplassen vår som ligger "vegg i vegg":-) Jippi!!! Så da reiser vi i midten av juni og blir borte i 3 uker neste år også:-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) ......og nå går vi bare rundt og SMIIIILER for vi gleder oss allerede:-) Da blir det noe fint å se frem imot, i nesten et helt år;-)))
dritgrei hei hei! Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 Åhh så deilig! Gratulerer med ny ferie ;-)
Dailis Skrevet 24. august 2007 #3 Skrevet 24. august 2007 Ååå, så deilig! Det var et lurt valg! Kose dere masse med all "gledingen" og forventningene.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. august 2007 Takk!! Vet du hva jeg gleder meg mest til? Å reise ut til stranden og kirken som søster elsket, lirke fram nøkkelen som ligger på den hemmelige plassen hun viste meg, snike meg inn og tenne lys og "prate" med henne:-) Jeg vet at hun venter der på meg:-) Åhhhh som jeg gleder meg til AKKURAT DET!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. august 2007 ....også gråter jeg en skvett igjen;-)
Dailis Skrevet 24. august 2007 #6 Skrevet 24. august 2007 Så godt for deg å ha et slik sted å gå til, med en nærhet til din søster...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 24. august 2007 JAAAAA:-)))) Det er vårt møtested, lovte hverandre det vi:-)
Dailis Skrevet 24. august 2007 #8 Skrevet 24. august 2007 Så fint..... God hun søsteren din som gav deg det...Eller at dere gav hverandre det.
Plutseliten :) Skrevet 24. august 2007 #10 Skrevet 24. august 2007 Heldiggris! Sååå utrolig deilig å ha noe sånt å glede seg til...det er godt det gjennom en lang og kald vinter. Tiden går så fort...plutselig er det juni igjen. Kan tenke meg det blir godt å komme dit din søsters ånd er..snakke med henne og holde løftene dere ga hverandre... Gleder meg med dere og ferieplanene...jippi for billige flyselskap som gjør det mulig å oppfylle drømmene, og samtidig gi oss mulighetene til å kunne sløse litt i ferien )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå