Gå til innhold

Kynnere ? eller noe annet


Tweedy79

Anbefalte innlegg

Leser om alle som har kynnere, jeg er svært usikker på om jeg har kynnere eller om det bare er babyen som snur seg slik at magen blir spent. Er i uke 37 og ofte blir den øvre delen av magen helt hard og det er nesten som jeg får problemer med å puste. Men det er bare øverst på magen det er hardt og ikke lenger ned. Kan det være kynnere? tenkte kanskje det bare var babyen som snudde på seg slik at rompa dytter opp i mellomgulvet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg også trodde hele tiden at det bare var babyen som pressa, men nå nærmer jeg meg termin (37uker imorgen) og har de siste ukene merka det betraktelig mer og magen blir steinhard oftere så vil nok si at det er kynner ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men hvor ofte har du det? nå får jeg det når jeg sitter stille på sofaen og skriver på pc`en . Kan jo komme så tett som opptil 10 min mellomrom, men gjør jo heldigvis ikke noe vondt da

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert kynnerer.Er vel et tegn på at kroppen gjør seg klar hehe..Jeg har også masse kynnerer,denne uken har det vært helt vannvittig..Ganske masse iløpet av en dag..Off skikklig ubehagelig..Akkurat som å gå imot bakke hehe..Alt går mye senere når jeg holder på med noe.Magen blir stenhard...Syns det er blitt verre også jeg.. Er mer å mer ubehagelig. Jeg holder på med masse i huset så kan vel være at jeg stresser litt..Kan ikke huske jeg hadde sånn som dette med hun eldste..kanskje bare jeg som ikke husker det, er tross alt over 5 år siden,kanskje jeg hadde det men kanskje jeg ikke visste va det var??hmm kan jo være..Nå er det 25 dager til termin..narmer seg:)..syns tiden går kjempe fort jeg,, men må jo innrømme at jeg merker jeg begynner å bli sliten i kroppen..Gleder meg til å treffe gutten;)..LYKKE TIL JENTER:)..God helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du beskriver akkurat det samme som eg har. Trudde nemlig ikkje at eg hadde kynnere, for det skulle jo liksom vere som rier og nede i magen, som alle beskriver. Men jordmor sa at det er kynnere, så då er det vel det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...