partyoffive Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 Er 7 uker på vei. Har egentlig aldri helt tak i om det er skaldelig for fosteret eller ikke. Skulle gjerne ha stripet håret denne helgen. Skulle ha gjort det i måndesvis nå, men kom meg aldri til frisor, og nå er jeg gravid.
miss_chica Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 jada, ikke noe farlig. jeg stripet håret mitt for noen uker siden jeg, og da var jeg i uke 31. Frisøren min som stripet håret mitt er også gravid i ca uke17...så tror ikke det hadde blitt gjort om det hadde vært farlig for noen av oss =)
"husmor"med lille Nora Skrevet 24. august 2007 #3 Skrevet 24. august 2007 jepp det kan du:) eg har farget, sripet håret flere ganger i svangerskapet.
partyoffive Skrevet 24. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. august 2007 også så tidlig som 7 uker? der er de som sier at man ikke skal gjore det de forste 3-4 mnd. har det noe for seg? jeg reiser i morgen og gjor det ellers.....
Little Dreamer Skrevet 24. august 2007 #5 Skrevet 24. august 2007 Jeg har snakket med frisøren min om det og hun sier det er helt ufarlig.Jeg farget håret mitt jeg...bleiket topplokket:0=) Hvis det hadde vært farlig hadde jo ikke frisører fått lov å jobbe i sine svangerskap..og det gjør de jo...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå