Gå til innhold

Utedress til babyen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste nettopp litt i svangerskapsboken, på fars sider. Der står det at man bør ha utedress til babyen. Det skjønner jeg jo hvis man har bil og vinterbarn. Men for de som ikke har bil, så trengs vel ikke det? Har jo voksipose og ullklær på i vogna. Lammeskinn osv.

Eller er det smart å ha det? Til noe jeg ikke har tenkt på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge babyen skal ligge i vogna trenger den vel ikke det vil jeg tro?? Ull er jo mer enn bra nok.....har en deilig fleecedress jeg som jeg tenkte kunne være deilig utover høsten og vinter....

Skrevet

Vi hadde en vinterdress (boblestoff) som ble brukt EN gang til gutten vår (født i august)... Ikke nødvendig, spør du meg.

Men hadde en ullfleecedress fra Nøstebarn som vi brukte ofte. Kunne bruke den i posen i vogna med tynt ullundertøy, eller med mer under om vi skulle bære han ute/kjøre/el.l. Så en deilig ulldress, hel eller todelt, hjemmestrikket eller kjøpevare - DET vil jeg anbefale.

:)

 

Skrevet

jenta vår var født i februar i fjor, masse snø og kaldt, MEN hadde ikke noen utedress... skjønner ikke helt poenget (ville ikke det blitt veldig klumpete å "digert"?)

Nei hjemmestrikka ulldresser o.l er glimrende :) Å ull-undertøy når det er nødvendig :)

Nå venter vi baby i sept og kommer til å kjøre på det samme :)

Skrevet

nettopp. Har fått en kjempefin fleecedress og kommer til å kjøpe ull undertøy. Regner med at mamma strikker endel ullplagg i tillegg. Så da regner jeg med at det holder. Så får man heller hive seg rundt skulle jeg føle behovet for dress..... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...