enpå3ogenpå1 Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 Leste nettopp litt i svangerskapsboken, på fars sider. Der står det at man bør ha utedress til babyen. Det skjønner jeg jo hvis man har bil og vinterbarn. Men for de som ikke har bil, så trengs vel ikke det? Har jo voksipose og ullklær på i vogna. Lammeskinn osv. Eller er det smart å ha det? Til noe jeg ikke har tenkt på?
Mazza** Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 Så lenge babyen skal ligge i vogna trenger den vel ikke det vil jeg tro?? Ull er jo mer enn bra nok.....har en deilig fleecedress jeg som jeg tenkte kunne være deilig utover høsten og vinter....
snella snella, aug05 og sept07 Skrevet 24. august 2007 #3 Skrevet 24. august 2007 Vi hadde en vinterdress (boblestoff) som ble brukt EN gang til gutten vår (født i august)... Ikke nødvendig, spør du meg. Men hadde en ullfleecedress fra Nøstebarn som vi brukte ofte. Kunne bruke den i posen i vogna med tynt ullundertøy, eller med mer under om vi skulle bære han ute/kjøre/el.l. Så en deilig ulldress, hel eller todelt, hjemmestrikket eller kjøpevare - DET vil jeg anbefale.
strekkmerketrollet Skrevet 24. august 2007 #4 Skrevet 24. august 2007 jenta vår var født i februar i fjor, masse snø og kaldt, MEN hadde ikke noen utedress... skjønner ikke helt poenget (ville ikke det blitt veldig klumpete å "digert"?) Nei hjemmestrikka ulldresser o.l er glimrende Å ull-undertøy når det er nødvendig Nå venter vi baby i sept og kommer til å kjøre på det samme
enpå3ogenpå1 Skrevet 24. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. august 2007 nettopp. Har fått en kjempefin fleecedress og kommer til å kjøpe ull undertøy. Regner med at mamma strikker endel ullplagg i tillegg. Så da regner jeg med at det holder. Så får man heller hive seg rundt skulle jeg føle behovet for dress.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå