Gå til innhold

Herregud, hva er det som feiler mannen min???

Anbefalte innlegg

Skrevet

I ettermiddag har han vaska koppene, bilen, campingvogna, klippet plenen, handlet og nå skal han omsider ordne med antennen på taket her så vi slipper å se tv2 og tvn i snøstorm. Han kan umulig være frisk!!! Nesten bekymra her.... ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt uten mas fra din side?? Tror jeg hadde kontaktet legevakten ;-)

Skrevet

Husk å belønne ønsket oppførsel!!!!

Skrevet

Helt uten mas ja!! Kanskje han har tatt en overdose med møllers tran!!! Lurer på om legevakta må tilkalles ja....dette er helt unormalt!!!

Får prøve å nyte det så lenge det varer. ;o)

Skrevet

Hehe...kan hende han har et lite håp om belønning senere i dag, hvis han i det hele tatt orker belønning da. Må jo begynne å bli sliten snart. :o)

Skrevet

Hehehe...ja belønning er viktig!!!

Nå er han faktisk kjørt for å kjøpe godis til meg, jeg har mensen og er sååå sugen på noe godt!! :o)

Skrevet

OJ, stakkars han, jeg har jo mensen!! Hihihi....huff da! ;o)

Skrevet

Hehehe....morsom du! ;o)

Neppe, mannen min forguder meg og har absolutt ingen grunn til å være utro. :o)

Skrevet

Ok, da vil han nok bare ha seg en real omgang ikveld:-D

Skrevet

He he - er det noe som smitter;o) Du får finne en annen måte å belønne ham på da - siden du har tante rød på besøk...;o)

Skrevet

Hihi....ja må tenke ut noe lurt. Har forresten huset fullt av unger, passer to av tantebarna, så så veldig mye action blir det nok ikke uansett. Skal se kill buljo i kveld, masse kjentfolk i den filmen. :o)

Skrevet

Kunne du spørre han hva han går på slik att jeg får gitt min mann det i morgen =0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...