PrinsessaPåErta Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 Jeg skjønner at det er en te, men hva er funksjonen til den, er det noe alle bør drikke?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 Øker melkeproduksjonen... Vet ikke om den er bra for noe mer..
PrinsessaPåErta Skrevet 24. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. august 2007 ok, så om melkeproduksjonen er bra så trenger man ikke denne? Takk for svar:)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 24. august 2007 #4 Skrevet 24. august 2007 Nei, egentlig ikke =) Hvis ikke du synes den er veldig god da =) Den syntes jeg nemlig, så kunne godt tenkt meg å ta et par kopper av den jeg =) Men ikke så lurt siden jeg er på nedtrapping av amminga
Love my kidz Skrevet 24. august 2007 #5 Skrevet 24. august 2007 Jeg begynte med den fordi jeg har baby med mageknip. Inneholder bl.a fennikel som kan hjelpe mot luft. Bruker løsvekt-te jeg for den er mest effektiv. Øker melkeproduksjonen gjør den så absolutt ja, puppene er som ballonger om natta ;-)
♥MAMMA & LILLEGULL♥ Skrevet 24. august 2007 #6 Skrevet 24. august 2007 Fa jeg hadde lite melk i brystene, så anbefalte noen meg amme te.. Jeg kjøpte den hos apotek, og prøvde den, smakte ikke godt, men ca 3 dager senere, fikk jeg ofte brystsprengt... Men den ene stoppet og ville ikke komme ut.. Dro til legen, og ba meg og ikke bruke den mer.. Så vet jeg ikke om den er bra for deg. Du kan jo bare kjøpe det og prøve å se? Da jeg var hos ammehjelp på sykehus 1 uke etter fødselen for jeg fikk sår i brystene.. Ammehjelpen fortalte meg en morsom historie, at en som jobber på fødeavdeling, er nå 63 år.. Hun tok feil te på fødeavdelingen og fikk melk i brystene en liten stund senere.. .. Men jeg tror ikke det går an! Det skjedde for 5 år siden da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå