Gå til innhold

Når vasker dere opp babytøyet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 31 nå og har lyst til å kjøpe stellekommode og begynne å vaske og legge på plasss alt det fine babytøyet jeg har kjøpt, men er det litt tidlig enda kanskje....?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg begynte å styre med sånt rundt den tiden jeg;)

malte kommoden jeg skulle bruke og vasket alt tøyet! redde opp senga ordna stelleprodukter og stellebord og hele greia... det som er kjipt er at jeg ikke har noe babyting å stelle med resten av tida.

meg tror jeg skal tømme kommoden igjen og vaske det en gang til enda nærmere termin. liker lukta av nyvasket tøy, ikke det at babyen bryr seg, men syns ikke det er noe særlig å ha på klær som har ligget for lenge og har tatt til seg litt støvlukt.

Skrevet

eg har gjort det nå. nå er eg 37+4.

men har ikke fått stelle komoden enda så alt ligger i baby senga. hehe.

begynte for 455 dager siden med å vaske baby klær og sengetøy.

Skrevet

synes det er helt topp og begynne med det alt nå jeg. det er jo så flott tørkevær ute også, og jeg har vanvittig mye tøy, sengetøy, tepper og div som må vaskes! og formen stiger ikke akkurat kjenner jeg, så det er deilig og være færdig med litt i god tid;)

Skrevet

skal på 32-ukers ul om 10 dager, tenkte å vente til etter den! Tenker jeg er i gang samme ettermiddag som UL jeg:) ikke ofte jeg gleder meg til å vaske og henge opp tøy! :)

Skrevet

Neida, det gjorde jeg i uke 27....

Skrevet

jeg er 34+4 og tenkte og gjøre det i løpet av helgen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...