Gå til innhold

Har visst kjøpt hus på landet, jeg...


M-Tos

Anbefalte innlegg

Huset ved siden av foreldrene mine ble plutselig ledig. Gammel mann som gikk bort. Da jeg hørte at arvingene skulle selge, la jeg inn et bud jeg kunne leve med. Nå er det visst mitt! Alltid ønsket meg fritidshus/hytte i nærheten av foreldrene mine på landet (2,5 time fra der jeg bor), og særlig nå som de får et barnebarn. Men tror ikke helt jeg har skjønt hva som skjedde. Har ingen planer om å flytte fra byen, her har jeg samboer, blokkleilighet og en jobb jeg elsker, men tenk - nå kan jeg reise på landet i helger/ferier! Så deilig... Måtte bare dele det med noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe.. så koselig da!

Plutselig eier du et hus til!!

 

tipper foreldrene dine ble glade også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De synes jo at de ikke kunne fått bedre naboer:) Ser for meg at jeg og lilletassen skal tilbringe masse tid der i permisjonen, så kan pappan pendle litt. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dette blir veldig bra. Må spinke og spare nå, men satser på at det er verdt det. Mine foreldre har to barnebarn fra før på 1 og 5 år (min brors). Når jeg ser hvor flinke og oppofrende de er i forhold til dem (mamma har gått ned i stillingsprosent for å kunne passe dem 1 dag hver annen uke!) - tenker jeg at dette vil jeg at min baby skal få ta del i. Derfor er det gentialt å kunne være nærmere, uten å følge at man er "på besøk" hele tida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...