Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker dere når dere skal planlegge hentetøy? Hvilken størrelse satser dere på? Vil dere at det skal være noe fint som dere kan gjemme på til barnet blir stor? vet ikke selv hva jeg skal ha med på sykehuset.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg spurte pappaen jeg om han ville dra ut å kjøpe noe når babyen er født. Litt koselig at han kan gjøre det liksom...og da vet vi jo om han trenger str 50 eller 56 også :) Han syntes det var en flott idè han hvertfall.... vi jenter bestemmer og fikser jo så mye ellers. Kommer nok til å ta vare på det ja...kanskje putte det i et glassmonter/ramme etterhvert??

Skrevet

tja... jeg har ingen store tanker rundt det med hentetøyet. men kommer jo til å huske hva jeg tok han hjem i og spare på det da;)

kjøpte ett kjempefint hentesett for noen mnd siden i str 50, sparkebukse, jakke og lue i lysegrønt og en hvit body til. har i tillegg pakket ned to ekstra sett, et til i 50 og et i 56 sånn i tillfelle han er større enn antatt;)

Skrevet

Vi fikk et hentesett som var strikket med bukse, jakke, lue og sokker som vi fikk til førstemann. Vi skal bruke det samme nå, så håper det ikke blir kjempe varmt i september. Hvid et blir for varmt får pappa og storebror dra og kjøpe noe:)

Skrevet

Min bestemor strikket ett nydelig sett i engelskbroderi med blonder til min sønn som nå er 2 år og det skal jeg også bruke nå...Å i vogna har jeg ett sengesett i hardangersøm... Nydelig... Gleder meg bare til å bruke det igjen,,

Skrevet

jeg tar med hvit omslagsbody med knapper,hvit sparkebukse i bomull fra fru lyng,hvit bomullslue,lyseblå strikke tøfler og en lyseblå strikkejakke fra benetton:)

Skrevet

Sambo kjøpte hentesett til førstemann, pluss en sånn "min første bamse" Syntes det var så koselig at det skal han få gjøre med andremann også (termin 27.9)

Også skal vi ramme de inn i hver sin ramme å henge på veggen oppe i gangen. Koselig minne.

Skrevet

Mormoren min har strikket et nydelig sett med bukse, jakke, lue og sokker som vi tenkte å bruke på hjemreisen.

Skrevet

klarer ikke å bestemme meg for hva vi skal ha som hentetøy. Har tenkt på sparkebukse, en body og så kjøpe ei fin lita jakke til.

Skrevet

Har kjøpt en rosa omslagsbody med knepping og sparkebukse i str 56 som jeg akkurat har vasket før jeg skal pakke det ned i reisebagen sammen med det lille "henteteppe" jeg har strikket til babyen og jakken og lua jeg snaaart er ferdig med.....skal også ha med strømpebukse og en hvit bomullslue til å ha innom den jeg har strikket i babyull.

Skrevet

ikke lille men lilla henteteppa...:-)skal bruke det som vognteppe etterhvert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...