Poteto Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 komma å sette tv'en på tv2? snart cæsar, og eg har ei lita jente i fange + ein data.. litt late å eg når ikkje fjernkontrollen
Gjest Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 He he, ok =) Mine to gutter har sovet oppe i sengene sine i 1 time nå. Herlig =)
Poteto Skrevet 24. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. august 2007 så deili.. her er vi to åleina no. pappen er på fotballtrening.. hun er 4 uker i dag, så legger seg ikke enda..
Gjest Skrevet 24. august 2007 #4 Skrevet 24. august 2007 Så liten, ja... =) Da er hun nok oppe litt enda, ja.
Poteto Skrevet 24. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. august 2007 nå måtte eg opp.. ho gulpa!! men men, fekk no satt på tv2 i samme slengen
Gjest Skrevet 24. august 2007 #6 Skrevet 24. august 2007 Det var bra! =) Er mye styr når de er så små - men også mye kos!
Poteto Skrevet 24. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 24. august 2007 ja, er mye kos men og mye stress.. men er verdt det er jo heilt fantastisk med babyer å barn
1kar&1møy&meg™ Skrevet 24. august 2007 #8 Skrevet 24. august 2007 kor komme du fra da??? hørres ut som min dialekt då du skrive?????
Poteto Skrevet 24. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 24. august 2007 eg er frå bømlo.. men skriver ikke mi dialekt vertfall.. hehe.. skrive litt blanding av bokmål, nynorsk å dialekt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå