Gå til innhold

****** vil nåken hjelpa?


Anbefalte innlegg

Skrevet

komma å sette tv'en på tv2? snart cæsar, og eg har ei lita jente i fange + ein data..

 

litt late å eg når ikkje fjernkontrollen :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he, ok =)

Mine to gutter har sovet oppe i sengene sine i 1 time nå. Herlig =)

Skrevet

så deili.. her er vi to åleina no. pappen er på fotballtrening..

hun er 4 uker i dag, så legger seg ikke enda..

Skrevet

nå måtte eg opp.. ho gulpa!! :( men men, fekk no satt på tv2 i samme slengen :)

Skrevet

Det var bra! =)

Er mye styr når de er så små - men også mye kos!

 

 

Skrevet

ja, er mye kos :) men og mye stress.. men er verdt det ;) er jo heilt fantastisk med babyer å barn :)

Skrevet

kor komme du fra da??? hørres ut som min dialekt då du skrive?????

Skrevet

eg er frå bømlo.. men skriver ikke mi dialekt vertfall.. hehe..

 

skrive litt blanding av bokmål, nynorsk å dialekt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...