Gå til innhold

Hvor var dere når vannet gikk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og kom det fossende ut mye, ble noe "ødelagt"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lå på fødesenga!

JM tok vannet og da kom jo selfølgelig aaalt.. det var ikke så rent lite heller :)

Gjest anouschka with Love
Skrevet

Hos meg tok de vannet før fødsel med sønnen min for 10 år siden. Slimpropp har jeg ikke lært meg om før dette svangerskapet her på BIM. Venter ikke akkurat at dette skjer først i dette sv.skapet heller.

Skrevet

Da vannet mitt gikk for snart 5 år siden, hadde jeg akkurat lagt meg på senga etter middag.

Skrevet

...Og mitt fosset ut.....

Skrevet

Det fossa ut ja, og jeg var på føden for å sjekke etter at slimproppen hadde gått.

Skrevet

Ingen som vet når mitt gikk. La ikke merke til det i hvertfall.

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Merka at det begynte å lekke da jeg lå i senga mi, så da reiste jeg meg opp og det fossa ut på golvet...ingenting blei ødelagt!:-)

Fossa også ut 2 ganger etter dette...masse vann altså.

Skrevet

Mitt rant litt etter litt...var egentlig litt ekkelt for jeg ble ganske usikker på om det var fostervann eller urin. Ringte føden og fikk beskjed å ta på meg bind og gå litt rundt. Hvis jeg stadig måtte skifte bind var det fostervann.

Skrevet

Lekket litt i senga , kun en liten flekk i trusa ! Gikk på do , og der kom resten ! Ikke noe søl med andre ord. Skjedde seff. midt på natta ...

Skrevet

Hos meg gikk det når jeg skulle stå opp av senga en morgen. Sov til jeg våknet av meg selv, satte meg så opp på sengkanten, reiste meg opp og så kom det pøsende ut. Ikke alt men en del. Det var ikke verre enn at jeg tok en tue å vasket opp etterpå. I noen timer etter sildret det lit og litt, så jeg brukte bind. Hvis vannet hadde gått på samme måte og jeg hadde hatt klær på, så hadde nok det meste satt seg i klærne, og man rekker å få mye av det i do om man er rask og kniper lårene sammen :)

Jeg fikk rier en time etter at vannet gikk :)

Skrevet

badekaret på sykehuset... det sa poff og kom alt på en gang... pressriene begynte 2 sek etter.. måtte nesten bli løfta ut av badekaret:-)

Skrevet

Den første gangen gjekk vatnet i bilen på veg til sjukehuset, hadde begynt å lekke litt før, og skulle reise ned på sjekk.Heldigvis hadde me tatt posar og håndkle i setet, for det blei rimlig vått... :) Med andremann gjekk vatnet rett før pressriene, på sjukehuset.

Skrevet

jeg lå å sov.

våknet av at jeg trodde jeg hadde tisset på meg.

kom ganske mye, ik hadde jeg vondt heller.

overmadrassen ble ødlagt, så denne gangen har jeg kjøpt sånn laken å ha på sengen, for å beskytte

Skrevet

Satt i soafen og hørte et slags "knepp" inni magen. Merket ingen ting til å begynne med, så reiste jeg meg og gikk ut av stua og ned trappa før jeg merket at det sildret godt og buksa var våt - omtrent som om jeg hadde tissa meg ut. Hodet var festet.

Skrevet

Jeg lå i senga og hvilte meg. Hadde akkurat vært hos jordmor og blitt strippet. Og det var en underlig fornemmelse! Trodde først jeg tisset på meg, men da jeg oppdaget at jeg ikke hadde noen kontroll over hva som skjedde, skjønte jeg at det var fostervannet. Det bare fosset ut! Klær og sengetøy ble søkkvått.

Skrevet

jeg trodde jeg måtte tisse,kun tisse

gikk på do,tissa

skulle reise meg opp,men så kom det mer "tiss"trodde jeg

men klarte ikke holde igjen og da skjønte jeg det var noe annet.

MEN jeg har hørt at hvis vannet går og det slutter liksom s kommer det ikke mer.

jajajaja det stemte ikke her.

det kom å kom å kom å kom.

reiste med bil nesten en time til sykehus og det kom vann på vann hele turen.

og så beg smertene i ryggen,men så gikk det over og kjente ikke noe på flere timer.så ble det vondt og vodere enn ja enn hel.... i flere timer,

sp kom min nydelige prinsesse.

og jeg hadde gått igjennom alt en gang til bare for å få en til som hu

hu er alt for meg

mamma igjen i desember. gleder meg

Skrevet

Jeg var i dusjen hjemme. Stod og tørket meg og skjønte ikke at det var fostervann på gang, men skjønte etterhvert at det var fostervann for jeg ble til tross for masse tørking stadig våt nedover beina.... Så kom det litt fostervann for hver rie utover formiddagen, så jeg måtte gå med bleie ja .:)

Skrevet

Med den første tok de vannet,og da gikk det 15 min så var hun ute.

Med den andre gikk det av seg selv i sykehussenga, og han ble født 10 min etter- Tror ikke jeg ødela noe:)

Skrevet

Jeg hadde store planer om å gå meg en lang tur men skulle bare rydde litt i huset først. Og da gikk vannet (heldigvis før jeg var begynt på å gå turen) Var litt usikker på om jeg var blitt så slapp nedentil at jeg ikke merket at jeg tisset for det kom liksom ikke så mye i begynnelsen. Men plutselig kom det mer og mer og da skjønte jeg jo at det var vannet som gikk!!

Skrevet

Jeg lå i fødesenga og hadde hatt rier ganske lenge :-) De hadde nettopp satt epidural, og hadde tenkt å ta vannet for å få fortgang i sakene, da vannet gikk av seg selv :-) Kom ganske mye vann ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...