Anonym bruker Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 Er det mange her inne som er prøvere, men som allikvel lar livet gå sin vante gang? det jeg da spesielt tenker på er alkohol.. en kan jo faktisk prøve i flere år uten hell og en kan liksom ikke stoppe opp å leve? For min del er ikke fest og alkohol den største prioriteringen lenger, men nå har det seg slik at jeg er invitert med ut i kveld.. Er på det stadiet der vi prøver.. men kan jeg ta meg noe alkohol i kveld uten å ha verdens dårligste samvittighet??
mamma`n til nurk Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 Drikk og kos deg! Selv om det skulle vise seg at du er gravid, så hadde det vært såpass tidlig at det er lite trolig det ville gjort noe skade. I de fleste uplanlagte graviditeter, vet ikke mor før ca 4 uker, og de fleste tar seg jo en fest i ny og ne, så dårlig samvittighet trenger du ikke ha:)
Anonym bruker Skrevet 24. august 2007 #4 Skrevet 24. august 2007 Sitter med pilsen i hånden nå..hehe.. tusen takk for begge svarene, nå koser jeg meg med god samvittighet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå