Tre små & mammaen Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 Selv fikk jeg quickkutz strips, en blomster dies og rubons og noen ferdig utstansede die cuts :-) Alt er allerede tatt i bruk :-)
mayaya Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 Der var det masse fint, men fersk som jeg er så aner jeg ikke hva alt heter :-) Men brads og die cuts og limputer og papir og masse mer, iallefall :-D Kjempeflott pakke!
tasah Skrevet 24. august 2007 #3 Skrevet 24. august 2007 Jeg fikk 3 nøster Topp t tå garn i hvitt og nydelig rosa, oppskriftshefte fra Gjestal med mange fine oppskrifter, masse søøøøte knapper og gullmyntsjokolader!! Midt i blinken alt sammen
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 24. august 2007 #4 Skrevet 24. august 2007 Fikk 2 nøster nydelig løvegarn som nesten rakk til ett par votter, mangler tommel på den ene =) Også kom det søte små grønne knapper som er sydd på noen babyklær. Og et hvitt bånd med mønster på, som jeg ikke har funnet bruk til enda, men det kommer nok. Har jeg glemt noe nå?
selfangerkjerringa Skrevet 25. august 2007 #5 Skrevet 25. august 2007 Jeg fikk MASSE! To rosa esker som jeg skal bruke det medfölgende decoupage-papiret til å dekorere, et sett for å lage tovede ullarmbånd, et perlesett for öredobber, to poser perler, karabinkroker og rosa metalltråd fiiiiine hemmeligvennen min!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå