esmase Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 http://minstemann06.blogspot.com/2007_08_01_archive.html Huff,jeg får så vondt av å lese om denne familien,men klarer ikke å la være. For en urettferdig kamp den lille gutten må kjempe.. ((
Helnøtt med spire:) Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 Stakar liten:( Så søt han er! Liten og hjelpes løs:( Huff og huff...
Nit@™ Skrevet 24. august 2007 #3 Skrevet 24. august 2007 Det er så trist. Han er født i sammen mnd`te og år som min lille Pilten! Ser på den lille gutten min som løper rundt og er frisk og sprek, slik burde minstamann også løpe rundt. ( Håper han kan det en dag! Var inne på bloggen og leste om han, og meldte meg som blodgiver etterpå. Er ikke sikker på om jeg kan bli, men det er en vurdering de får ta. I så fall vil jeg også melde meg som benmargsdonor også. Om jeg ikke kan hjelpe han, kanskje det kan hjelpe noen andre.
Gjest Skrevet 24. august 2007 #4 Skrevet 24. august 2007 Ja, jeg følger også med på den nydelige, lille gutten. Så fin der han ligger og sover... Det er ingen rettferdighet i at små barn skal få kreft :-(( Har også tenkt å melde meg som blodgiver og beinmargsdonor nå.
adelia*termin 18/10* Skrevet 24. august 2007 #5 Skrevet 24. august 2007 jeg får vondt i hele kroppen av å lese dette, det er så sterk lesning. Jeg føler virkelig med denne familien... Utrolig flott gutt.. Jeg håper virkelig han vinner denne kampen...
Gjest Skrevet 24. august 2007 #6 Skrevet 24. august 2007 Huff takler dårlig å lese og se bildene av minstemann. Har nettopp vært og lagt vår minstemann, født ca 6 mnd etter denne karen. Det er så rart å tenke på... Og vondt, tris, fælt...
Mille** Skrevet 24. august 2007 #7 Skrevet 24. august 2007 Herregud, så tragisk!! Nå skjønner jeg hvor heldig jeg er, selv om man aldri vet hva morgendagen bringer....heldigvis....
Gjest Skrevet 24. august 2007 #8 Skrevet 24. august 2007 Det er skikkelig trist. Meldte meg som blodgiver etter at jeg leste det sist, og på tirsdag har jeg time hos blodbanken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå