lykkelig82 Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 Jeg begynte med el-tester på dag 10 og jeg har fått svak strek nå 3 dager på rad? Hva betyr det da?
løveprinsen <3 Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 Tror det betyr at de er negtive. Må være 2 tydelige streker på EL testene for at de er positive. Fortsett testingen du.
lykkelig82 Skrevet 24. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. august 2007 oki, før etter den syklusen jeg hadde mens jeg brukte p-piller skal jeg ha el rundt dag 15!
løveprinsen <3 Skrevet 24. august 2007 #4 Skrevet 24. august 2007 Okei. Da har du kanskje el på søndag da. Jeg og har el i disse dager. Håper spiren sitter igjen nå. Bare fortsett å ta tester, kan være lurt å teste både morgen og kveld da noen har veldig kort stigning av "stoffet" (husker ikke hva det heter nå i farten) som påvirker testene. Har dere prøvd lenge eller?
lykkelig82 Skrevet 24. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. august 2007 Fant ut på en sånn el-test kalkulator at jeg har el på mandag, men tar tester hver dag for å være sikker. Vil ikke gå glipp av den, selv om vi har sex annen hver dag for å være sikker på den sikkre siden der og :-). Slutta på p-pillene for et par mnd siden, så har ikke prøvd så lenge, men jeg er vel som alle andre, at det helst skulle vært skjedd i går,he,he! Enn du /dere?
løveprinsen <3 Skrevet 24. august 2007 #6 Skrevet 24. august 2007 Jeg sluttet på pillen i desember i fjord. Ble gravid i februar men mistet desverre i april. Siden den gang har ingenting skjed. Håper det klaffer snart igjen.
lykkelig82 Skrevet 24. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 24. august 2007 Så trist da! Håper det klaffer for begge da, snart:-)! Du for holde meg oppdatert på hvordan det går! Kanskje vi har gode nyheter om nån uker:-)!!!!
løveprinsen <3 Skrevet 24. august 2007 #8 Skrevet 24. august 2007 Håper på positive tester for oss begge:-) La deg til i vennelista mi jeg. Gøy å "snakke" med noen som er på samme sted i syklusen.
løveprinsen <3 Skrevet 24. august 2007 #9 Skrevet 24. august 2007 Fikk ikke til å legge deg til som venn for du har ikke en profil.
Hera83 Skrevet 30. august 2007 #11 Skrevet 30. august 2007 Hei! Jeg testet med el-tester og fikk svake streker som ble sterkere og sterkere for hver dag, helt til jeg fikk en positiv test.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå