Hiv o'hoi Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 Åh.. har kjøpt et solarium fra brun&blid i oslo. en mann derfra skulle komme i dag å levere det.. Først så lovet han meg å komme på formiddagen..så ringte jeg han kl 09.30 idag for å avtale tid, da spurte han om det var ok at han kom på ettermiddagen.. ok tenkte jeg.. da lovet han å ringe meg senest i 15 tiden for å avtale eksakt tid.. han har enda ikke ringt, jeg får ikke tak i han. og om han enda ikke har reist fra oslo så tar det 4 timer å kjøre hit - ergo han er ikke her før midt på natta!! grrr... takk, måtte bare få det ut.
Helnøtt med spire:) Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 Det er typisk! Leid ofte der fra, og de kommer ALDRI på tiden:( Skikkelig kjipt når du venter på det og legger planer etter det...:!
Hiv o'hoi Skrevet 24. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. august 2007 er de ikke? Jeg har egentlig kontakt med en mann i bergen jeg da, på brun& blid senteret der.. var der jeg skulle kjøpe fra,men så fant vi ut at det var enklere å kjøpe fra oslo.. for da kunne jeg betale 2500 i frakt og da monterte de det også for meg.. Og han påstår at denne mannen ALLTID er punktlig.. og jeg spurte også om det ikke var noen andre man kunne få tak i han gjennom, men da sa han at han ene er den eneste som jobber for de i oslo.. æsj.. det er så kjipt å vente. tar jeg ikke helt feil så dukker han ikke opp i dag i det hele tatt.
Helnøtt med spire:) Skrevet 24. august 2007 #4 Skrevet 24. august 2007 Det er lov å håpe:) Men ikke for å skuffe deg, men kan hende du må vente til mandag, men synes det er dårlig da og ikke si ifra eller noe.
Hiv o'hoi Skrevet 24. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. august 2007 ja, det er nettopp det.. hadde han i det minste sendt så lite som en sms så hadde jeg vært fornøyd.. men,men.. jeg får vel prøve å være tålmodig.. men det er kjipt når man allerede har lagt ut 22500,- og ting ikke kommer når det skal, ei heller en beskjed.. :/ blir fort mistenksom jeg..men det er jo et stort firma, så satser på at det går fint..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå