Astrid21 Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 Er det flere her som har litt problemer med krampe i beina om natten? Bare jeg skal strekke meg, kjenner jeg at krampen kommer...Og da maa jeg opp av sengen aa gaa for ikke aa faa vondt... (Beklager for disse doble aa-ene..Det er nemlig en engelsk verson..)
Gjest Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 Det har eg og fått den siste veka!!! Våkna av kjempevonde krampe under foten....ingenting så hjelpe? Eg veit ikkje korleis eg skal få det vekk....utrulig kjipt...
BEA-77 Skrevet 24. august 2007 #3 Skrevet 24. august 2007 Ja, har hatt det jeg også, dritvondt! Men det hjelper med magnesiumtilskudd....
twoboys & a girl Skrevet 24. august 2007 #4 Skrevet 24. august 2007 Hadde det sist gang, og har fått det nå. Hjelper kun å strekke det ut, men det gjør f... så vondt. Varer flere timer etterpå.
Astrid21 Skrevet 24. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. august 2007 Da skal jeg jaggu prove magnesiumtilskudd..Kjipt aa maa opp aa vandre midt paa svarte natta..Hehe
Gjest Lenchen Skrevet 24. august 2007 #6 Skrevet 24. august 2007 Jeg hadde masse kramper om nettene i forrige svangerskap. Denne gangen kjenner jeg krampene om dagen dersom jeg har sittet en stund og så plutselig reiser meg opp og går... Da kan jeg kjenne krampene ganske lenge. Kjedelig det der
Rypefest-2imagen sprekkferdig Skrevet 24. august 2007 #7 Skrevet 24. august 2007 Hadde også dette for noen uker siden, men oppdaget at når jeg begynte å drikke mer hver dag, så gikk det over. Magnesium har jeg hørt skal hjelpe. Øk nå mengden med veske. Jeg prøver å få ned mellom 3 og 4 liter veske per dag, og det hjelper både mot krampe i leggene og andre ting.
1 Gulljente + gull i magen <3 Skrevet 24. august 2007 #8 Skrevet 24. august 2007 jeg fikk sjuuukt krampe i leggen i natt..bare jeg strekte litt på den...klarte ikke å strekke den ut heller...det er så vondt at jeg må hyle.....må prøve meg på sånn tilskudd trur jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå