Gå til innhold

Går det an..?


aug-mamma ble novembermamma!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går det an å få mensen igjen bare 9 dager etter at fødselen ble satt igang etter en MA? Blødde bittelitt noen dager etter, men nå har det så og si vært stopp noen dager før jeg i dag fikk mensen. Alt er iallefall helt likt som det pleier å være når jeg har mensen. Skikkelig hormonell i går kveld, mensmurringer i dag tidlig og så kom det jeg tror er menstruasjonen..Er jo ikke sikker da siden de sier det tar 4-6 uker før den kommer igjen..Noen som har peiling?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...