Helnøtt med spire:) Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 vi uten unger. Tenlkte jeg skulle benytte annedning å snakke om å få barn nr. 3. Ikke enda, men starte prøving om et år eller mindre. Han vil helst ikke snakke så mye om det helt enda. Har to på 2 og 3 år. Men tenkte nå som det er stille og rolig hehe, og kanskje prøve å snakke litt. Ville dere prøvd annledninga, eller skal jeg vente? Vil ha noe å se frem til:)
nr2eprins Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 Det er jo en fin anledning nå som dere er alene... Det går an å sondere terrenget ihvertfall )
Monajenten Skrevet 24. august 2007 #3 Skrevet 24. august 2007 Syns også det høres ut som en fin anledning:) Dere trenger jo ikke å planlegge dato liksom, men sånn noenlunde. Det klarer han vel selv om han ikke ønsker en til riktig enda;) Lykke til, kos dere og nyt helgen:)
Helnøtt med spire:) Skrevet 24. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. august 2007 Takk for det!Det skal vi gjøre:) Noen tips til hvordan jeg kan legge det fint frem? hehe...ikke bare vanlig stander spørsmålet:)
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 24. august 2007 #5 Skrevet 24. august 2007 Da hadde jeg valgt søndagen så han får nyte 1 dag helt uten barn =0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå