Gå til innhold

Advarsel, innlegg inneholder en viss grad av suttring:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, så var helgen kommet da...og vi hadde glede oss til å slappe av sammen...( gubben og jeg)...lage oss noe godt å spise...se film og koble av...pusle litt i hagen i helga, dra på besøksgård med ungene osv osv...men så måtte han jo på en jævla ekspress tur lell da...ÆSJ!! Det er kjipt..men men..trenger pengene...men ÆSJ alikevel!!!

Slitsomt å¨være alene på dagesvis med 3 unger... Andre langturen på under 1 uke...snufs

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje han foretrekker jobb framfor familie :-)

Skrevet

Kanskje han har avtalt med ei "haiker" som skulle samme turen:-)

Skrevet

hehe her var det ikke mye sympati å høste.. =)

Du får prøve å kose deg med barna snuppa, be besteforeldre om hjelp =)

Skrevet

Pokker.. skulle jeg være snill her??? beklager ugla.... klem til deg:-) Bare ring hvis du har det kjedelig og vil ha besøk:-)

Skrevet

knegg...skulle tatt seg ut om "snuppert" hadde begynt å fly rund dørene her også.. ( i grunn ille nok at silja og libido sniker seg forbi) ;)))

Og ang. haikere ja....regner med at gutta har nok med selskapet i hverandre...de kjører alltid tosammen i bilen når det er ekspress.

Skrevet

Sikker på at det er "gutta" som holder selskap med hverandre da:-)? Spørs om det er litt langt unna til at jeg kan fly rundt dørene ja:-)

Skrevet

Er ikke gubben din lastebilsjåfør da? Da må du jo regne med slikt.

Skrevet

hehe....rimelig trygg på at ham på akkurat det området. Jeg har ingen grunn til å tro at han skal drive på å tuske og luske med andre kvinnfolk.. Hadde han gjort det så hadde jeg enkelt og greit kasta ham på huet og ræva ut her på timen...og det veit han.

Og hvorfor skulle han ha behov for å tømme seg andre steder når han får god "service" hjemme av kjerringa? ( Han dro rimelig fornøyd herfra i dagmorres...) ;)

Skrevet

Joda..det kan jo selv jeg forstå....fristelser finnes det alltid..men man kan alltids titte på menyen for så å dra hjem og spise den vante kosten...siden prisen blir for høy i forhold til gevinsten av det ;)

Hvis jeg ikke hadde had noe å tape kunne jeg glatt blitt en troløs tispe selv i svake øyeblikk.... Elsker gubben..men det alene er ikke den eneste grunnen til at jeg holder meg til ham...og sånn er det vel på hans side også...

Skrevet

Avarsel? At 97% av innleggene signert deg er sutring er da en kjent sak, ikke noe nytt her med andre ord..

Skrevet

Dæven.....du burde kansje holdt deg mer våken i mattetimene Anni :-DDD

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...