Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tusen takk, der kom innrømmelsen. Godt å få det bekreftet. Du er dame.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh, den innrømte at den var en tater med pukkelrygg da... Ikke dame!

Skrevet

Håper den var vitenskapelig god nok for deg vennen?

Dessuten så er du kåret allerede til å skrive de mest kjedeligste innleggene her inne..Djezzzzzzzzzzzzzzeeeeezzzzz.. Ikke rart du må nøye deg med en dildo som mann med den anoying drittkjedelige skrivinga di her inne:-) Du skulle vært utestengt fra DIB grunnet skriftspråk som er drittkjedelig:-)

Skrevet

hahahahahahaha *slår meg rett og slett på lårene*

fan nr 1?? jadda, da har du misforstått grundig lille venn. han er min fan nr 1, og det er for pokker ikke min feil!

enkelt og greit; h*n utfyller sin rolle her på kranglesiden til de grader det lar seg gjøre.

men hvorfor slik hang til dr.yppert for din del da idyll?

Skrevet

Bare en kvinne bruker uttrykket djeeeezzzeezz.

Tror du en mann velger kvinne utifra hvor spennende innlegg hun skriver her inne? Herrefred....ikke rart du er singel kvinne!!

Skrevet

Bare sånn apropos... Så kjenner jeg mange gutter som sier jiiiizzzeeess og det som er...

For øvrig så er det ikke bare kvinnr som sier det, men åpenlyst som det er, også tatere med pukkelrygg...

Skrevet

Ok, da kjenner du andre typer mennesker enn jeg. Nå har hun nå engang innrømmet at hun er dame, så case closed.

Skrevet

Meg må du i så fall kalle tjukken, kjerring!

Skrevet

Trenger i alle fall ikke å gjemme meg bak anonymknappen loverboy.. Kom heller her å sett deg på fanget til Uncle Dr. Yppert så kan du heller prøve å forklare meg hva problemet ditt er:-) Har du peniskomplekser så er jeg den rette mann å prate med hvis du ønsker 1 grunn til å ta livet av deg:-)

Skrevet

Anon-knappen er dødsbra den. Dama har vist meg noen innlegg fra deg innimellom, og jeg må få si at vi ler av deg. Ikke med deg, men av deg. Du drukner jo snart i din egen dritt du, eller i haugen av smileys.

Skål da, kjerring.

Skrevet

Haaaaaaaaaa... så du er en av de håpløse samboene som de feite kjærringne her inne klager på..haha... Stakkars underkua mann som må sitte å høre på at den overdimmensjonerte smultpuddingen driver med høytlesning fra Dib..... Nå er sikkert du en lavstatusfyr uten utdannelse og som kommer i kategori "ubetydelig" her inne:-) Du kan sikker prøv å lirke vakumet ut av kjærringrevva hvis du bruker en stor planke, så kanskje det blir noe på deg også i kveld tjukken:-)

Skål? Her brukes andre rusmidler:-)

Skrevet

Hehe, den stakkars underkua mannen hadde nok sex lenge før du kom deg i seng i natt Snuppert? Må le...

Skrevet

Ble vel trøstesex pga at den feite kjærringa syntes det ble synd på han da jeg tok opp peniskomplekset og at han var en ubetydelig person ettersom han ikke hadde noen utdannelse av betydning:-) Jeg kom meg aldri i seng i natt:-)

Skrevet

Så orgiene foregikk på stuegulvet? :-)

Skrevet

Har da naboer vennen:-) Og ettersom mannen er ute på nordsjøen ...ja du kjenner meg:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...