Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen flere enn meg som synes denne figuren er kjempe søt?

Har du eller barna dine noe med Hello kitty på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elsker den katten =0) har masse til tulla og meg med bilder av Kitty på=0)

Skrevet

Jeg har to t-skjorter. Too much metal for one kitty står det på den ene, mens på den andre er hun i fire utgaver med kiss-sminke. Liker den "mørke" versjonen.

Klumpen har ikke annet enn et par sokker, men tror jeg kommer til å kjøpe genser og bukse med Hello Kitty og sopp på til henne

Skrevet

Jeg har BH og tanga hehe... og ungene har noen få plagg:) Kjempe søtt!

Skrevet

Var (og er vel egentlig fremdeles) VELDIG glad i Hello Kitty, frem til det ble masseproduksjon av det rundt omkring rundt i fjor, nå føler jeg at det er så mye av den overalt at jeg er ¤"%T%lei den.

SKIKKELIG synd :(

Skrevet

Jenta mi elsker Hello kitty. Hun har det meste fra H&M med hello kitty på.

Kjempe søt!

Skrevet

jenta vår på snart 8 år, og alle jentene i nabolaget eeeeeelllllsssskker Hello Kitty... :-) Tror vi har det meste fra hm vi også + masse annet Kitty dill dall :-)

Skrevet

Her også er det mye Hello Kitty i barnehage/lekeplass garderoben. Vokste opp med den søte katten selv på 80-tallet, og er gøy at den er tilbake! Mest gøy er det å gå i Sanrio butikkene i utlandet og shoppe der, så verdens søteste ullgenser til snuppa i Paris. Men prisen var på 1000 kr så vi droppet det...

Skrevet

elsker hello kitty :D har ikke såå mye selv,men tuppa har en del :D

Skrevet

Begge mine jenter forguder Kitty:-) De har maaaaange klær med denne figuren på!

Skrevet

PS! Den der dongeribuksa med kitty-trykk bak på lomma, er suveren slitesterk! Har ikke tall på alle gangene jeg har vasket den.

Skrevet

Jeg har to gutter, så lite hello kitty her i gården hihi.

Selv har jeg noe undertøy og sokker med hello kitty på. Ikke så mye pga katta, men for at det er så behagelig å ha på.

Skrevet

Jada, masse gensere fra HM. Hehe. Og jeans med hello kitty på baklomma. Også fra HM. Hun elsker Hello Kitty. Har et par tskjorter også. En sort med den hvite kattens om strekfigur. Det er fav. plagget hennes.

Skrevet

Skulle ønske angry batzmaroo kom på tskjorter også. Hehe. Den sinte pigvinen i Hello Kitty. :)

Skrevet

Uff, jeg er visst ikke en av gjengen... Synes det er helt håpløse klær, jeg da. Har ikke et eneste til min lille datter.

Styrer raskt forbi stativene med dette på, men så er hun bare 19 mnd, da! Når hun blir større, og fåe egne meninger om klær, kan det hende det ser andeledes ut:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...