Gå til innhold

Åhhh, jeg blir så irritert!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Legger ut en annonse på finn.no til en fast pris, så sender folk meg mailer og byr mye mindre. Trodde ikke det var vanlig..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vanlig.......fra meg iallfall.

Har aldri vist interesse eller kjøpt noe på finn uten å få ned prisen litt først.

Skrevet

Nei blir irritert jeg å, men det har ikke skjedd meg ofte. Tar ikke mer enn hva jeg synes jeg minimum kan selge det for å da er det ikke gøy når folk prøver å få det ned enda mer. Synes det er en annen sak når folk ber om bud... synes ærligt det er litt frekkt så lenge prisen ikke er urimelig høy

Skrevet

Ok, da er det bare å sette prisen høyere enn man tenkte i utgangspkt da så får man kanskje det man ønsker for varen. Jeg har aldri pruta på ting kjøpt på finn.no

Skrevet

Det er veldig vanlig å prute på prisene.

Hvis du ikke er interessert i at noen gjør det, så skriv i annonsen at du ikke godtar bud under prisen.

Når jeg legger ut annonser på finn.no, setter jeg alltid prisen litt høyere enn hva jeg vil godta, slik at folk har muligheten til å prute litt, samtidig som jeg likevel blir fornøyd.

Skrevet

Trodde det var helt normalt å prute når en kjøpte brukte ting. Fikk selv en vogn 1000kr billigere da jeg kjøpte den der. Det er da bare å si nei om du ikke vil selge den til en pris kjøperen syntes er rett pris. Da kan du finne en annen kjøper og den som leter kan fortsette med det=0)

Skrevet

Jeg har lagt merke til det samme, gidder vel ikke akkurat å irritere meg sånn veldig, har ett standardsvar på lur da... Bare si at det har vært så mange intresserte at prisen står, da har jeg alltid fått det jeg vil ha. Det jeg derimot irriterer meg over er at jeg ikke satt prisen høyere:)

Skrevet

samme skjedde meg når jeg skulel selge en helt NY vogn,, hadde brukt den to-tre ganger og satte prisen til under halvparten av nypris, sa at jeg ikke ville godta under 1000, så fikk jeg bud på 200 av en! Jeg ble helt målløs jeg :-S det var en helt fin vogn også, kombivogn med softbag o.l..

Skrevet

På de få tingene vi har solgt der har vi satt prisen "urimelig høy" fått da prisen vi ønsket for varen til slutt. Og folk har sikkert følt at de har gjort et kupp fordi de har greid å prute seg ned, hehe!!

Men det verste var en dame, må ha vært en smule ustabil, for hun gav seg ALDRI!! Hadde en sofa ute til salgs og hun sendte 2-3 mail om dagen og flere sms der hun spurte om den var solgt, om hun kunne stå som reserve på den hvis kjøper trakk seg, at hun fortsatt var interessert, at vi ikke måtte glemme henne. Og siden vi ikke svarte til slutt, plagsom dame! Så sendte hun slike hallo, jeg sendte dere mail/sms igår/tidligere idag og dere har ikke svart osv osv...

Syking!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...