Gå til innhold

Herregud..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han enne leieboerne vår sa at han varken røya eller drakk når han flytta inn. Han har parkison, så han kan virke full.

Men i dag da jeg skulle ut å hente avisa lå ha å kava i grusen. Ikke vet jeg hvor lenge han har ligget der. Full var han også. Det stinka alkohol. Og 2 bæreposer med øl... Jeg og gubben måtte hjelpe han opp og helt inn i stolen sin.

Kjempe ekkelt syns jeg. Var helt skjelven etter på jeg....

Men han er veldig snill da stakkars... uff....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere er nok blitt lurt da, han høres ut som er god, gammeldags alkoholiker.

Skrevet

Huff, unnskyld at jeg LER.... Ser for meg synet av dere som bærer han helt inn liksom.... Huffameg!!

Skrevet

alle kan vel havne på ei uheldig fylla.. kanskje han har vært me på nå som kanskje har tatt litt mer av en planlagt

Skrevet

Jeg har hatt mistanke lenge jeg, men gubben har bare avfeid meg. Men han har en god stilling i et forsikringsselskap. Hadde ferie nå sa han.

Han er kansje periode alkoholiker kan jeg tenke meg.... Men det er vanskelig å si når han har parkinson. Ikke så lenge siden han og kona gikk fra hvrandre, så noe ugler i mosen er det jo....

Skrevet

Men han hadde vel ikke sagt at han verken røyker eller drikker alkohol hvis han gikk så til de grader på fylla som hun er beskriver.

Jeg tror de er lurt av en som veldig gjerne vill ha seg et sted å bo.

Skrevet

Kansje det er som har vært tørrlagt, og havnet ut på igjen...??

Skrevet

Å senere på kvelden nå så skjedde det igjen. Da lå han å kava nede med postkassene. Gubben hjalp han inn igjen. Hadde slått seg kraftig i bakhode. Da fikk vi tak i nummerte til sønnen. Han var kjempe glad for at vi ringte. Han er her nå. Han kom opp for å hente nøkler. Sønnen sa han var ganske full. Uff.. ikke kjekt det her.

Skrevet

Drømmeleieboer som ligger og kaver på fylla rundt om på tomta......:-P Gøy når ungene skal ut og leke liksom......

Ville sagt han opp hvis dette blir noen vane.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...