Gå til innhold

nettopp fått pos graviditetstest.. :D


smaajento

Anbefalte innlegg

Jeg er ei jente på 21 år, smom snart blir 22 år.. jeg og min forlovede fikk vite at vi skal få en baby, for 2 dager siden... vi har prøvd å få barn siden okt 05, så for oss er dette temmelig uvirkelig, men en utrolig deilig opplevelse... :D Er det andre som har litt sterke menssmerter tidelig i svangerskapet? jeg har hatt en del de siste dagene? er det bra eller dårlig tegn? er så urolig.... :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye!! Så flott at det endelig skulle klaffe for dere også :o)

Jeg har også menssmerter til tider, og så lenge de ikke er kraftige, så er det nok pga livmoren som vokser osv... Tror ikke du har noe å bekyre deg for!! Hvor langt er du på vei?

Jeg er også 22 år, og er 7+2.. Kjempe glad!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke så langt påvei ennå... ifølge terminkalkulatoren er jeg 5 uker påvei.. og termin den 24 april.. :)

Har du noen andre graviditetstegn enn menssmerter?

Jeg er øm i brystvortene, SULTEN hele tiden, trøtt og disse menssmertene da... :) litt irriterende, men også en bekreftelse på at det er noe i magen min :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme her... Kjempe sulten, trøtt, kvalm, øm i brystene! Ganske slitsomt.. tungt å dra på skolen om dagen! Men må tenke positivt, det er jo tross alt den lille spiren min som gjør meg dårlig. og da er det jammen verdt det :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis!!:):) Kjempe stas da:) Tror ikke du har noe å bekymre deg for, alle symtomene du forklarer er veldig normal! Bare nyt denne tiden og spis alt du føler for, det er en herlig tid å være gravid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia og Gratulerer så masse med dn gode nyheten:D

sjøl fikk æ mandagen 20 aug at æ er gravid i 7-8uken :)

 

blir snart 20 og er nygift.. :D.. gleda mæ masse til vår ;)..

har hatt litt menssmerte men går over.dt kommer å går .. men har veldig ont i pupper. har enda ont idag.. ikke så overraskelse men faktis en herlig følelse at man har skapt en av verdens dyrbareste gaven..

 

så æ ønsker dæ lykke tel med alt ;).

 

btw: vart hos lege å undersøker ?? æ skal nå på mandag :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...