@LilleMy@venter nr3 Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 Hei! Er annengangs fødende og rundt 33 uker. Første gang festet hodet seg rundt uke 37. Nå har hodet vært festet i 1-2 uker allerede, dvs siden ca uke 31. Er det noen av dere som i tidligere svangerskap har erfart en sammenheng mellom det at hodet har vært tidlig festet og at fødselen har startet før termin? I så tilfelle hvor tidlig hadde hodet festet seg og hvor lenge før termin fødte dere? Håpe, håpe!
Tpop Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 Tror det er veldig individuelt. Det sies jo at hos andregangsfødende så kan det være at hodet ikke fester seg før fødselen er igang, så tror det blir hipp som happ om hodet er festet eller ei. Med førstemann så festet hodet seg tidlig, men jeg gikk over terminen. Nå har han ike festet seg, men ettersom de sier det jeg nevnte ovenfor så kan det vel likevel skje når som helst selv om ikke hodet er festet.
Gjest Skrevet 24. august 2007 #4 Skrevet 24. august 2007 Med min førstemann festet hodet seg i uke 33, men jeg fødte da til termin.. Nå er jeg andregangs og 36 fullgåtte uker idag, og hodet er fortsatt ikke festet, så tror ikke det er noen sammenheng..
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 24. august 2007 #5 Skrevet 24. august 2007 Hode til nr. 1 festet seg i uke 32, og jeg gikk 13 dager over. Nå har hodet nesten festet seg i uke 30, så jeg HÅPER at jeg ikke går så lenge over denne gangen, men jeg veit altså ikke...
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 24. august 2007 #6 Skrevet 24. august 2007 Jeg tror ikke det er noen sammenheng. Det sies jo at hos førstagangsfødende kan hodet feste seg veldig tidlig, samtidig som førstegangsfødende ofte går over tiden også...Jeg tror det bare er tilfeldig!Jordmoren min sier også at det ikke nødvendigvis trenger å bety noe for når man føder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå