Anonym bruker Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 Hei! Jeg har ei tulle på 6 mnd. Hun er svært rolig og det har hun vært helt fra fødselen. Hun sov seg gjennom de tre første månedene og har sovet hver eneste natt hele tida. Nå sover hun ikke så veldig mye på dag lenger, men er storfornøyd hele tida. Hun elsker å ligge på ryggen på gulvet med lekene sine. Jeg er alenemor så det er stort sett jeg som er sammen med henne hele tida så hun mangler ikke oppmerksomhet. Jeg sitter mye på gulvet sammen med henne og begynte tidlig på å prøve å få henne til å rulle rundt og div. Pga stiv nakke ble vi henvist til fysioterapeut i 3. mnd og dit gikk vi 1 gang pr mnd. Men sist vi var der fikk jeg beskjed om at hun er sen i utviklingen så nå må vi gå der hver 14. dag. Jeg klarer ikke helt å forstå dette. Hun er som sagt bare 6 mnd, men hun ruller rundt begge veier når hun vil. Hun er som jeg nevnte svært rolig og trives best på ryggen, men når hun finner det for godt så ruller hun. Hun sto i fanget mitt fra 3 mnd og sitter fint. Er det virkelig slik at unger er sene i utviklingen om de ikke er i farta hvert eneste sekund?? Jeg føler meg som en ordentlig dårlig mor. Noe må jeg gjøre galt??
Amabolla Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 Du er nok ingen dårlig mor:) Kan ikke fortså at hun er såå sen i utviklingen jenta di- men fant en link til deg så kan du lese om utvikling for 6 mnd gamle tasser: http://www.babyverden.no/templates/PeriodPage____625.aspx
Anonym bruker Skrevet 24. august 2007 #3 Skrevet 24. august 2007 Ups! Isåfall må jeg være en dårlig mor også. Min gutt er også ganske rolig men gjør de tingene du sier når han gidder/har lyst, min er snart 6 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå