Gjest Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 Har denne mnd fått 3000 mindre enn jeg pleier, det kan da virkelig ikke stemme? og sambo har fått 2000 kroner, skal ha 15000??? hva skjer? flere som har hatt problemer med nav denne måneden?
vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 ja de hadde rotet bort søknaden min så...
Moyra Skrevet 24. august 2007 #3 Skrevet 24. august 2007 jepp.. har værst sykmeldt siden 1 juli og har ennå ikke mottatt sykepenger fra de.. får bare beskjed om at de mangler papirer hele tiden.. så jeg har mått sendt dobbelt opp flere ganger.. Begynner å bli desperat etter litt penger nå ja.
Topp 10. Skrevet 24. august 2007 #4 Skrevet 24. august 2007 Jeg var til nav i dag for jeg hadde plutselig fått 3000 på konto... skull ha sykepenger fra 21 juli.... Heldigvis så var de 3000,. fra 21-30 juli men jeg skulle få en utbetaling over helga på 10 000,- for august mnd... men jeg tjente jo mere enn 10 000,- i mnd når jeg fikk fra jobb.....???? Hva skjer??? Hvordan skal man klage?? Skal man ikke få likt som tidligere??
*Vetlis* Skrevet 24. august 2007 #5 Skrevet 24. august 2007 Det skjedde med meg sist, jeg heller skjønte ikke hvorfor jeg fikk så lite... Men det var at de betalte noe til arb. giver.... For arbidesgiver hadde betalt ut full lønn i arbeidgiverperioden. Å jeg fikk også bet i samme periode fra NAV. Dette betalte de tilbake til arb. giver. Skriver jeg veldig klønete nå, eller er det forståelig?
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 24. august 2007 #6 Skrevet 24. august 2007 samme problem som deg moyra.... *koke* sykemeldt siden 2 juli, så kjenner godt slappheten i lommeboka nå. hva tror de? at vi lever på luft?
nr 6 på vei Skrevet 24. august 2007 #7 Skrevet 24. august 2007 Ja man kan vel bli smårar av mindre :-) Hos meg har de klart å regne ut riktig sykepenger, men så klarte de det kunststykke å sende dem til en konto som ikke har vært i bruk siden 2003(har byttet bank) og som var avsluttet. Det som skjer da er at pengene går inn på en samlekonto i denne banken siden det ikke finnes en konto. Så må banken returnere pengene til NAV, som da i sin tur venter til disse pengene er kommet tilbake før de sender pengene på nytt til meg...... Dette skjer selv om NAV får beskjed om kontonummeret på 3-tre- forskjellige papirer....... VÅKNE........
kokkelimonke Skrevet 24. august 2007 #8 Skrevet 24. august 2007 Jeg skriver under på denne.. Jeg sendte inn søknad om foreldrepenger i slutten av Juni, og ringte dem i Juli for å høre at dem hadde fått alt av papirer fra oss, arbeidsgiver osv. Åjaa,da dem hadde alt dem trengte. Jeg har hørt at NAV har drevet med mye tull nå i sommer, så det var egentlig ved en tilfeldighet at jeg tok telefonen fatt og ringte dem igjen nå forrige uke, for igjen å forsikre meg om at alt av papirer var ok, samt jeg hadde noen praktiske spm. Men neida, dem hadde ikke alt av papirer som dem trengte, og dem fikk ikke behandlet søknaden før dem hadde fått skriv fra arbeidsgiver. Jeg forklarte damen jeg snakket med at jeg sist fikk beskjed om at alt var i orden, og at jeg nå sliter siden jeg går ut i permisjon om mindre enn 2 uker. Men det var ikke hennes problem, jeg måtte selv ta ansvar og følge opp og gi beskjed til arbeidsgiver at dem manglet inntekts og skatteopplysninger fra dem, og siden jeg nå var så sent ute så ville jeg ikke få foreldrepenger før i oktober. JADDA! Det passet jo bare UTMERKET med tanke på at jeg nå kun får 66% av det full lønn pga rehabeliteringspenger, og sambo har måtte ta ut 3 uker ferie denne mnd`en, så vi sitter igjen med 8000kr, og bare husleien er på 7000kr. Jeg er så iltrendes forbanna at det halve kunne vært nok. Ungen kommer om en mnd`e, og vi må samle flasker for i det hele tatt få endene til å møtes, og nå må vi svarte meg slite like mye, eller mer neste mnd`e. Huff, snakk om utblåsning ;-) Men herre det var godt å få det ut! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå