Anonym bruker Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 Har akkurat fått bekkenløsning og er så uerfaren på det området. MEN skal på kino i morgen og filmen varer i tre timer. Burde jeg avlyse? Har veldig vondt fremme i lysken-området, ikke ryggen. Det gjør vondere og vondere jo mer fysisk jeg gjør, men hva med sitting om jeg sitter riktig i god stol??? Noen med erfaring? (Tar dessuten en pause midt i filmen..)
Tpop Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 Har aldri tenkt på det,men kjenner du at du stivner til så kan du jo bare ta deg noen turer ut. Noen dager når jeg har gått for mye så må jeg sitte mest dagen etterpå eller på kvelden, så da sniker timene seg på .Sitter jeg ikke mye så blir dte bare værre. Det er jo greit å få litt sirkulsajon i blodårne uansett, men i forhold til bekkenløsningen så tror jeg det ikke har så mye å si-
gla_mamma Skrevet 24. august 2007 #3 Skrevet 24. august 2007 Sånn som jeg er nå, med bekkenløsning, så hadde ike jeg klart det, men det hadde du vet vel sånn høvelig hva du sjøl greier...men bare gå på kino, du kan jo gå igjen hvis du ikke greier å sitte
Pipolinchen & Amalie Skrevet 24. august 2007 #4 Skrevet 24. august 2007 hei...har også bekkeløsning og var nettopp i to timer i kino. Jeg syns det var helt forferdelig og sitte så lenge og stolene er jo ikke så komfortable. har også mest forran vond men etter langt tid og sitte blir det vond forran og. Ikke lett med dette. Men du må jo bare prøve skjøl om du klarer det...kan jo være det går greit hos deg...Kos deg
Sistah*G07*J09* Skrevet 24. august 2007 #5 Skrevet 24. august 2007 Jeg har også bekkenløsning og har vært på kino flere ganger. Er litt ubehagelig, men går greit. Litt problemer med å gå etterpå, men visst man skal rett hjem etterpå, så kan man jo legge seg ned å slappe helt av da Bare å skifte sittestilling litt ofte, og kanskje få en plass litt langt ut på raden, slik at det blir enkelt for deg og reise deg litt å gå litt (på do å sånn)..... Dette må du bare forsøke selv, men jeg ville ikke ha avlyst pga det
Anonym bruker Skrevet 26. august 2007 #6 Skrevet 26. august 2007 Takk for gode svar jenter! Ville bare si at det gikk supert å sitte på kino i tre timer, virker ikke som det ble noe dagen derpå for bekkenet i dag heller. Er faktisk bedre enn å lenge. Tok det med ro i hele går før kinoen slik at det var størst sjanse for at det ikke skulle gjøre vondt. Og det funka fint!
SuperGlad Skrevet 26. august 2007 #7 Skrevet 26. august 2007 Skulle skrive at det kommer helt ann på bekkenløsningen din men ser nå du har koset deg på kino :-) jeg er slik at jeg kan med moderate smerter farte rundt å gjøre det meste, anstrenge meg virkelig, helt til jeg sitter meg ned. Kommer meg nesten ikke opp fra stolen/sofaen hvis jeg først setter meg ned. Men er jeg relativt rolig å ikke anstrenger meg sååå mye får jeg ikke reaksjon på aktiviteten før dagen etter. Synes det er myyye bedre å kan fungere fint med div oppgaver som å handle inn til gutten vår kommer å heller ligge langstrak på sofaen dagen etter. I værste fall så kunne jeg jo vært sengeliggende hele tiden :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå