Leola Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 Har ca 2 mnd av fødselsperm. Fikk svarbrev fra lånekassen om at jeg har fått innvilget kr12 435 for høsten 2007. ( det er det som er igjen av fødselstipendet mitt). Fikk utbetaling i dag på 4971, hva er det for noe da? skjønner ingenting jeg. Får jeg resten om 1 mnd da eller?
Leola Skrevet 24. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 24. august 2007 det står forrsten at deler av beløpet blir utbetalt mndvis, men beløpet var liksom så merkelig.
2 Hærligheter! Skrevet 24. august 2007 #3 Skrevet 24. august 2007 Du vil få litt for hver måned.Den første måneden er beløpet alltid større enn di andre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå