Maria&Casper Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 Uff, nå har jeg hatt dårlig mage i nesten 1 uke. Før det var jeg plaget med treig mage så alt skal vel ut nå. +at jeg har skikkelig trykk øverst på magen.. Er i uke 34+1 nå. Noen andre som har d lignende eller har hatt det sånn?
Mazza** Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 ja og her begynte det sånn rundt uke 30, og er der fortsatt.....blir vel ikke bedre før ungen er ute tenker jeg....babyen presser jo noe vanvittig på tarmene nå da...trykket øverst på magen er også der ja....men det er vel kanskje babyen som trykker på ribbeina??
Maria&Casper Skrevet 24. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. august 2007 Mja, er liksom ikke i ribbeina det gjør vondt.. Men sikkert bare knøttet som romstrerer der inne.. ) Men var liksom ikke helt fornøyd med den magen. Er jo på do flere ganger for dag pga nr.2.. jaja.. er vel bare slik det skal være..
Mazza** Skrevet 24. august 2007 #4 Skrevet 24. august 2007 begynner jo å bli dårlig plass også, så det er vel det....ja slitsomt det med magen...må alltid være i nærheten av en do liksom..
Maria&Casper Skrevet 24. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. august 2007 hehe, jepps. Eller gjøre som hu der astronaut dama i statene å bruke bleie(leste det på vg.no).. hehe.. enkelte folk er syke i hodet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå