Anonym bruker Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 Hvordan venner dere ungen deres med grøt?
ml86 og lille prinsen ;) Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 Jeg begynte med tynn maisgrøt på ettermiddagen, men vet at det er mange som begynner på formiddagen. Er best å begynne på den tiden av døgnet der babyen din er mest våken og glad, mye lettere å gi da enn når babyen er trøtt og sutrete...Først fikk han et par små skjeer, så økte jeg gradvis i løpet av 2 uker. Nå spiser han en hel porsjon Er mye gris og stress i begynnelsen, men ikke gi opp. Er ofte man må prøve forskjellige typer grøt før man finner den som babyen tåler og liker... Lykke til!
nightprinces Skrevet 24. august 2007 #3 Skrevet 24. august 2007 jeg startet også med tynn grøt, så lagde den tykkere og tykkere. Hun spiste bare noen skjeer i starten, nå hiver hun seg etter det. La barnet også få delta ved at de får "leke" litt med maten, ved å hjelpe til å holde skjea osv. Det blir gris, men ha en våt klut i nærheten og kos deg sammen med barnet. Min elsker grøt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå