Gå til innhold

burde jeg få innkalling til ul snart?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er 15+1 i dag.vært hos legen til kontroll 04.08.skal jeg regne med at jeg får et brev i posten snart?hvor lenge før fikk dere det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg fikk mitt brev til ul kun to dager etter at jeg var til legen.

du kan jo ringe å høre med legen da at det ikke er glemt...

Skrevet

Fikk brevet for ca en måned siden, og jeg er 13 uker på vei.

Synes du bør ringe og etterlyse jeg, tilfelle det er blitt glemt.

Er jo ikke så mange ukene til du bør ha ul.

Skrevet

Det gikk ganske lang tid fra jeg var hos legen og til jeg fikk brev i posten. Husker ikke akkurat hvor lenge, men det var snakk om flere uker.

I mitt tilfelle var noe av årsaken sikkert at jeg fikk avslag der jeg egentlig hadde søkt om plass, og at papirene deretter måtte sendes videre til et annet sykehus. I tillegg var det i juli/ferien, vet ikke om det hadde noe å si. Jeg ville ventet en uke til før jeg purret hvis jeg var deg, det er vel fortsatt 3-4 uker til du skal inn.

Skrevet

Det der kommer helt an på hvor i landet man bor! Jeg skal på UL 13.09,da er jeg 19+2. Fikk brev i posten i dag! Og dette er ikke lenge til altså. Jeg skal da på Ahus. Og her i Akershus går alt litt tregere enn ellers i landet. Hehe

Gjest Lenchen
Skrevet

Jeg fikk det etter 1 1/2 uke. Jormoren min sa at jeg skulle høre fra sykehuset innen 3 uker etter at jeg var på kontroll hos henne. Hun sendte opplysningene mine samme dag.

Skrevet

fikk innkalling til ulyd 3 uker etter legebekreftelse.det kommer

Skrevet

Se i helsekortet ditt!!!

Se om det ligger et lite HVITT ark der inne! For gjør det det, å har legen din glemt det!! Det skjedde meg forrige gang!!

Hvis ikke arket ligger der inne, så har han søkt! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...