Anonym bruker Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 før fødslene deres,kjente dere noen forvarsler...hvet om mens lignende smerter og slik..er litt usikker på denne biten..da jeg faktisk aldri har hatt noe spesielle mens smerter...er vel en av de heldige...men kjenner noe såvidt i ryggen...ikke noe nevneverdig da..og noen tak i magen...ellers så er jeg bare litt uggen iformen,litt småkvalm og svimmel...har ikke sett noe til den berømte slimproppen enda heller..har termin i disse dager...kan noen fortelle meg om formen deres før fødselen...??
Cybermom♥ Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 Før sist fødsel hadde jeg ingen forvarsler. Slimproppen gikk 2 døgn før, det var det eneste. Ingenting vondt eller noe. Denne gangen har jeg litt mer murringer i ryggen, veldig nedpress (kjennes ut som om hodet på jenta snart skal falle ut) og kynnere speielt når jeg sitter.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2007 #3 Skrevet 24. august 2007 Får vel så ørene flagrer nå, men kan du ikke bruke litt vanlig tegnsetting og stor forbokstav, så klarer jeg å lese hva du spør om?
Fødeklar_ja! Skrevet 24. august 2007 #4 Skrevet 24. august 2007 Hehe, du ba om det selv du klarer vel helt fint å forstå spørsmålene hennes selv om det mangler litt ? og sånt ??? Eller er du så dårlig i norsk at du ikke skjønner det? kan jo hende ho har dysleksi eller noe, de klarer ikke alltid vite når de forskjellige tegnene skal være. Syns folk skal få spørre om det de lurer på uten å bli hakka på, min mening hvertfall
Anonym bruker Skrevet 24. august 2007 #5 Skrevet 24. august 2007 Dysleksi? Heller punktummani, spør du meg. Jeg synes ærlig talt det er ganske slitsomt å lese slike innlegg, selv om jeg nok kunne ha forstått hva hun skrev om jeg anstrengte meg. Når folk ber om råd kan de da skrive litt mer forståelig?
Anonym bruker Skrevet 24. august 2007 #6 Skrevet 24. august 2007 Eneste jeg merka noe til i dagene før fødsel var litt ekstra slimete utflod.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2007 #7 Skrevet 24. august 2007 TakkTakk folkens,og her en spesiell tilrettelagt oversettelse til anonym som slet så forferdelig med å lese dette........punktum...... Før fødslene deres,kjente dere noen forvarsler? Hvet om mens lignende smerter og slik,men er litt usikker på denne biten,da jeg faktisk aldri har hatt noe spesielle mens smerter,er vel en av de heldige. Men kjenner noe såvidt i ryggen,ikke noe nevneverdig da,og noen tak i magen. Ellers så er jeg bare litt uggen iformen,litt småkvalm og svimmel. Har ikke sett noe til den berømte slimproppen enda heller,har termin i disse dager,kan noen fortelle meg om formen deres før fødselen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå