Gå til innhold

Farmor og farfar er helt supre de!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid igjen og er så kvalm at jeg orker nesten ikke bevege meg og ikke kaster jeg opp, så det eneste som hjelper er å ligge ganske stille. Meeen det er ikke alltid så lett med en sønn på 17 mnd...

 

Heldigvis er hans farmor og farfar pensjonister, og de har nå passet ham i ett par timer. Og det er såååå herlig å høre på de tre som holder på i hagen:) Alle tre koser seg skikkelig, bare god ord og latter og fornøyde liten-gutt-lyder! Kjempegøy:) Han løper tydligvis mellom sandkassen og klatre-slie-dingsen og bare hyler av fryd, litt morsomt å "spionere" også, har lurt på hvordan han har det når de passer ham og jeg er borte, nå kan jeg slappe av i alle fall:)

 

Noen andre med supre besteforeldre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...