Mamma til verdens beste barn Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 Jeg er gravid igjen og er så kvalm at jeg orker nesten ikke bevege meg og ikke kaster jeg opp, så det eneste som hjelper er å ligge ganske stille. Meeen det er ikke alltid så lett med en sønn på 17 mnd... Heldigvis er hans farmor og farfar pensjonister, og de har nå passet ham i ett par timer. Og det er såååå herlig å høre på de tre som holder på i hagen:) Alle tre koser seg skikkelig, bare god ord og latter og fornøyde liten-gutt-lyder! Kjempegøy:) Han løper tydligvis mellom sandkassen og klatre-slie-dingsen og bare hyler av fryd, litt morsomt å "spionere" også, har lurt på hvordan han har det når de passer ham og jeg er borte, nå kan jeg slappe av i alle fall:) Noen andre med supre besteforeldre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå