Gå til innhold

mensen eller gravid???hjelp meg!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei alle sammen,

jeg sliter med et spm,

jeg skulle hatt mensen for et parr dager siden, jeg har hatt litt mensensmerter nederst i magen, og har ganske mye utflod,:) er det normalt???noen som kan hjelpe meg??vær så snill.

klem klem anette

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hørt at dette er normal ved graviditet.

Men ingen kan vel svare på om du er gravid dersom du ikke har testet :) Og dersom du skulle hatt mens for et par dager siden, kan du trygt teste nå :)

Lykke til :)

Gjest Renate&nydelige christina06
Skrevet

slik hadde jeg det sist gang jeg var gravid!:-)

kansje du er heldig nå?!! lykke til:-)

Skrevet

Å... jeg håper jeg er heldig denne gangen, så det er vanlig med mye utflod når men er gravid??, jeg har litt mensensmerter akkuratt som om tante rød kommer når som helst, :) men jeg har ingen symptomer på at jeg er gravid, er det uvanlig??

ps! takk for alle svar.

anette

Skrevet

Hei!

Jeg er i samme situasjon som deg! Er 3 dager over IKM, litt mensmurringer,utflod, ingen graviditetstegn.... For å gjøre det ekstra spennende så har jeg testet negativt helt frem til og med i dag.... Blir skikkelig sprø! Har aldri gått over tiden før, men har heller ikke noen typiske graviditetssymptomer. Det skulle vært gøy å visst hvor lang tid det har gått før andre har testet positivt på gt.....

Jeg ønsker oss lykke til, håper vi, med tålmodighetens hjelp, får svar på spørsmålet vårt snart!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...