Gå til innhold

flere slitere her inne??

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor lenge har dere prøvd da??

å hvordan ligger dere an i løypa??

ikke helt sikker...men er vel 30/31pp nå....

holder på med prøverør vi da...skal gjennom runde 2 i november...kjemoespent!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Mysill :)

Har fulgt med på historien din her inne.

Vi har prøvd siden juli/august i fjor. Var inne til lap i går og alt så helt normalt ut. Er visst midt i eggløsning sa legen, så hvis jeg orket anbefalte hun oss å hoppe til køys allerede igår :) Men siden jeg blødde etter operasjon, var det uaktuelt.

Men fikk positiv el-test idag, så da får vi se om vi klarer å få det til å klaffe idag :)

Skrevet

Bra at ting så ok ut på lap da :)

får håpe ting kanskje klaffer nå da :)

ikke enkelt når ting liksom aldri skjer....

Skrevet

Synd at det første forsøket deres ikke gikk bra da. Når er neste forsøk?

Skrevet

skal ringe inn neste mens...om en mnd ca det da...

så blir medisiner i oktober og uttak og innsetting ca uke 45 :)

leeeeenge til.....

skulle helst ha begynt med en gang igjen jeg...

Skrevet

Vi har prøvd i over 2 år. Skal til forsamtale på UNN 17.sep, så nå blir det snart assistert befrukning på oss.

Går fortiden på pergo, men det ser ikke ut som det hjelper noe særlig. Jeg har eggløsning, men ingenting skjer likevel.... :(

Jeg har pcos og min mann litt nedsatt sædkvalitet.

Skrevet

jupp, rekke opp hånda her... nermer oss 2 år vi også,,

Skrevet

Hei:-)

Er inne i 10 pp nå......lurte litt på dette med prøverør. Er det noe vi må betale for selv? er det dyrt? Skal til utredning i slutten av sept. Er kjempespent. Er såååå lenge å vente

Skrevet

Meg kjenner du mysill, denne gangen har vi ikke prøvd lengre enn snart 9 mnd, men jeg har mistet 2 ganger. Før vi fikk jenta vår prøvde vi 2 år

Skrevet

Jeg sliter også... har prøvd siden juli ifjord og hatt en spontanabort. Da ble jeg gravid etter bare 2mnd.... så nå skal jeg til gynekolog for undersøkelse.. håper ikke det er noe galt med meg.. begynner å bli så sliten nå...

Skrevet

Har prøvd i 19mnd nå, to SAetter hverandre... og nå skjer ingenting.

Skal til utrednind/kontroll på tirsdag.. har tatt alle blodprøver og gru/gler meg til tirsdag.. håper vi får noen svar.

Skrevet

Hei. Ja, vi er i vår 13. pp, men "stesser" ikke med noe enda. Ingen EL-tester eller noe. Tar det på vanlige måten. Men om det ikke skjer noe innen jul, får vi vel dra for utredning vi også! Men håper spiren sitter snart. Begynner å bli litt lei ja. Men, heldigvis har vi ei snuppe på straks 2 år, så ingen krise enda! Men vil jo at hun skal få søsken da!

Lykke til alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...