Reem Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 Er 4 dager over Ikm nå og lurer på om jeg kan være gravid. Har hatt mensen 3 ganger siden fødselen for 8 mnd siden.De 2 siste har vært regelmessige +/- 2 dager. Har tatt 7 gt de siste dagene og på samtlige kommer det en svak svak rosa skyggestrek.Har testet på morgenen også,men streken er like svak. Vet ikke om kankskje syklusen min er litt på tuppa og at det er derfor streken er så svak.Jeg ammer i tillegg.Har følt meg helt fin.Det eneste jeg merker at jeg flyr på do,og er litt oppblåst.Forrige gang jeg var gravid kan jeg heller ikke huske å ha kjent noen sympt. før etter 2 uker etter Ikm.Forrige gang testet jeg klart positivt etter 9 dager over Ikm. Nå er jeg plutselig så kjempeutålmodig Trener i tillegg svært hardt,og vil helst ta det med ro hvis jeg faktisk er gravid. Ble litt langt dette men jeg hadde blitt såå glad hvis noen hadde noen formeninger.. Noen som vet hva jeg bør gjøre.??
lille meg <3<3 Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 vi får håpe på at du er gravid, ønsker deg MASSE lykke til :) klem fra anette......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå