twilla Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 Hvor tidlig er for tidlig hvis man vil gå ut feks på kino, konsert el.l., sånt som tar noen timer på kveldstid, hvis man har noen som kjenner barnet som kan passe på?
nr 6 på vei Skrevet 24. august 2007 #3 Skrevet 24. august 2007 før 2-3 mnd synes jeg er tidlig da....Kommer an på ungen om den feks tar flaske osv...
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 24. august 2007 #4 Skrevet 24. august 2007 aha.. nå skjønner jeg :-) hadde ventet til ungen var minst 4 måneder. jeg var borte første gang da sønnen min var 6 mnd.
bjørg Skrevet 24. august 2007 #5 Skrevet 24. august 2007 Vi lot mamma passe lillegutten noen timer en kveld når han var 5 uker. Hadde da klar flaske etc. Vi var tilgjengelig med mobiltelefon hele tiden og var ikke langt unna ( 10 min å komme seg hjem). Det hadde gått helt fint både med spising og soving Du kjenner jo din baby best, og den som evt skal være barnevakt så kan du jo vurdere om dere vil prøve og hvor lenge.
snella snella, aug05 og sept07 Skrevet 24. august 2007 #6 Skrevet 24. august 2007 "Stesvigermor" (gift med svigerfar) overtalte meg til å tusle en tur bort på butikken (5 min å gå) da gutten min var 4 uker (tror jeg)... Gutten sov i vogna si, og jeg skulle ha veldig lite. Angret allerede da jeg gikk ut av hagen. Stresset som en tulling på butikken, og gråt da jeg løp hjem. Forbante "stesvigermor" i mitt indre, som kunne finne på å foreslå at jeg skulle gå, uten barnet mitt. Huff den morsbindingen er sterk... Mamma passet noen timer fra ca halvårsalder. Var så ille at jeg ikke ville ha han på barnepass på treningssenteret. Nå skal det sies at ingen av mine bor i byen, og jeg var superhønemor. Jeg er sikker på at det blir litt annerledes denne gangen, for jeg har erfart så mye og fordøyd egne følelser og reaksjoner. Barn klarer fint å være borte fra mamma noen timer med en gang mamma føler det er ok, tror jeg!
twoboys & a girl Skrevet 24. august 2007 #7 Skrevet 24. august 2007 Søstren min passet min da han var 9 mnd. Var i bursdag som gikk fra kvelden til ut på natten. Var tilgjengelig på tlf.
gla_mamma Skrevet 24. august 2007 #8 Skrevet 24. august 2007 Guten vår var 6 uker og var hjemme hos foreldrene mine og søstrene mine. Jeg hadde ordnet morsmelk på flaske og var borte i 2-3 timer. Det gikk kjempefint og vi har gjennom hele spedbarnstiden hatt han ofte til barnpass her og hos svigerforeldrene mine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå