Gå til innhold

jaaaaaa!!!! positiv test idag:) planlagt gravid, babyjente 4 snart 5 mnd


Gjest

Anbefalte innlegg

måtte bare fortelle det til april jentene.. vil jo helst si det til hele verden men vi venter litt med det,, åååå blir så spennende.. har jo endel friskt i minne men tror det blir lettere den her gangen:)

 

flere som er raskt på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer! Det gikk jo superraskt! Var jo nettopp du sa at dere ville begynne å prøve ,-) Blir det din nr 2 da? Vi venter nok en stund men jeg tenker allerede nå at ALT kommer til å bli annerledes og lettere med nr 2. Hjelper med litt erfaring og gleder meg til å slippe den totale usikkerhet som vi hadde i starten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja vi sluttet på p pillen i midten av juli så det gikk raskt.

blir nr 2 ja.. veldig spent på hvordan det går m 2 stk på under 2 år men martine er en veldig rolig unge.. da blir kanskje ikke nr 2 det?!

det kan man vel aldri vite men:)

håper på en liten gutt denne gang men selfølgelig supert med ei lita jente og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!

Det var skikkelig raskt da:) Hadde du fått mensen igjen etter fødselen, eller bare satsa dere på at eggløsning og sånt var tilbake til normalen? Ammer du??

Jeg fikk min nr 3 i april, han er nå fire mnd gammel..Har lyst å ha en fjerdemann- men da må det skje raskt. Jeg har ikke fått mensen igjen enda, og fullammer -da minsker vel sjangsene litt til å bli gravid...men vi prøver:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dærsken.... ;o) må gratulerer deg massse masse!!!!!!

ja, dette gikk rimelig fort! nåtilhører du altså 2 klubber, he he....må du ikke forsvinne fra oss april jentene da nutte!!!!!!

har du vært hos legen enda?

Det blir artig for dine begge om 2 års tid, de kommer til å bli som tvillinger.

 

 

vel, masse lykke til!!!!!!

 

klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det bare og gratulere nutte66:):)

Du blir skikkelig busy fremover!

Fortell hvordan det går da!:) (symptomer osv )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

skal ikke forsvinne... ikke like koselig inne på mai 08 klubben som her.."kjenner" jo liksom dere og har jo fulgt med dere en stund. er jo bare 5 uker så venter et par uker m å dra til legen. skal bestille time imorgen da.

forrige gang ble ikke testen positiv før i 7 uke tror jeg... men nå var den knall klar postitiv.

 

jepp blir busy ja. har jo lille Martine som er hovedprioritet samt hester hunder og en katt.

men har fått ny stallplass til hestene da. hvor jeg slipper å gjøre like mye så det hjelper. tror nok det blir tungt med en 1 åring og 8 mnd stor mage!!! men alt går når man er oppi det.

flere som har tenkt tanken på nr 2?

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til anonym..

 

jeg ammer ikke, har ikke gjordt det heller fra starten.

og fikk igjen mensen etter 8 uker ca. akkurat ferdig m renselsen så var det pån igjen da med mensen. startet på p piller men sluttet i juli,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere so masse med positiv test :) Fyrste jenta mi var 9 mnd når eg vart gravid med guten vår, veldig kjekt. Vart nokre år meir mellom nr 2 og 3 pga bryllaup blant anna :o) Hadde lyst på 3 tette. Lykke til og kos deg :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse nutte;)

så kjempe koseleg...

Eg har lyst på ein til og no..hehe..men eg har ei på 2.5 år og ein på snart 5 mnd...(født 13/4)

så trur me får vente litt...men men...hehe..

ønsker deg masse lykke til i svangerskapet..det går nok veldig bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye!!!!

Vi tenker også på nr. 2...men Ida krever ganske mye:) så vi får vente å se... Pappan her er i allefall veldig klar for en til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk!! åå er så kvalm om dagen. holder på å bli sprø. men dagene går jo mye fortere nå da som jeg har martine enn i forrige svangerskap.

har fortalt det til noen og kan si de ble sjokkert når vi sa det var planlagt hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Grattis så mye. Utrolig koselig å høre altså. Gikk kjapt med deg ja. Greit i grunnen. Jeg og mannen min har tenkt samme tanke så jeg begynte aldri med noe prevensjon igjen etter fødselen :)

 

Klem Linda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei!

Får starte med å fortelle at jeg er helt ny her.. Fikk en gutt 3april (5uker før termin) og er veldig mulig gravid igjen.. Ikke sagt det til noen enda, for jeg er ikke 100% sikker :o) MEN jeg håper da!! Ville bare si gratulerer til deg - og lykke til!! Godt å se at det er flere som er raskt på med en liten til ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...