pea-in-the-pod Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 Teiteste overskriften noen sinne: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=155104 Hvis det der en høygravid mage vet ikke jeg. Jeg er vel 5 ganger så stor og 6 mnd på vei
pea-in-the-pod Skrevet 24. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 24. august 2007 Sorry, ble litt ivrig der... Så først nå at det var laget et identisk innlegg...
bjørg Skrevet 24. august 2007 #3 Skrevet 24. august 2007 Hehe - fikk ikke med meg 4- tallet på slutten av nettadressa og opp kom noe om Steinar Bastesen og hvalburgere... han så mer høygravid ut enn den supermodellen
Miss L å di Skrevet 24. august 2007 #4 Skrevet 24. august 2007 Såg sånn ut FØR jeg ble gravid jeg....
conney skal ha nr 2:) Skrevet 24. august 2007 #5 Skrevet 24. august 2007 fikk meg en god latter i dag oxo..hihi med bastenesen innlegge..hihi ja minmage så slik ut før jeg ble gravid oxo..hihi de der modeller assa..
Fabelaktiv Skrevet 24. august 2007 #6 Skrevet 24. august 2007 skulle ønske jeg så sånn ut før (og etter) graviditet jeg.. - men egentlig så skal jeg bli "enda finere"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå