Gå til innhold

noen fra bergen????


Anette_27 med Nathalie

Anbefalte innlegg

hei, noen fra bergen her med termin i begynelsen av april... var på ul i dag og fikk da ny termin foreløpig, så no er det ut an mars klubben og inn i april klubben.. stor klem anette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!!!

 

Jeg er fra Bergen, men når i april det kommer baby vet jeg ikke helt ennå... Men tror midten =) Fikk du ul for å fastsette termin??

Skikkelig usikker på når siste mens var...Men er ganske sikker på kiddien kommer mellom 6 - 22 april!!!

 

Klem Cecilie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

først fikk eg termin 23mars hos legen min.... så hadde eg tidlig UL pga eg har hatt 2 MA før så der mente han eg var mindre,,, så fikk ny termin av han den 4april.. men kan jo hende den forandrer seg etter siste UL også... hehe når har du legetime???? første ditt el??

klem anette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har legetime i morgen! Har mistet 2 ganger før jeg oxo =/ Men har fått en etter de to gangene da... Han er 3 år =) Men føler meg ikke gravid i det hele tatt... Litt vondt i puppene helt i begynnelsen og litt ekkelt å ligge på magen, sånn var det sist og men da var jeg DRITT kvalm til jeg var 18 uker, og denne gangen er det ikke antydning til kvalme engang!

Syns det er snodig... og har en ekkel følelse at det er gått gale!

 

Din første?? Jeg kvir meg skikkelig til i morgen egentlig... Har en intens følelse på at noe e hakkane galt!

Men får satse på at alt e vell inni der... =)

Håper jeg får ul og sjekket det! Sikkert litt tidlig å høre hjertelyd hvis jeg bare er 7-8 uker! Husker ikke de tingene fra sist jeg =)

Har du hørt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp, er min første... eg tror nok det går bra, alle svangerskap er annderledes for gang til gang... eg var f.eks utrolig kvalm og ømme pupper de andre to gangene ikke denne.. bare litt... spør legen din om du kan få tidlig UL pga av to mistinger.. lover deg,du føler deg trygg når du har sett den lille spiren... eg kunne ikke høre hjerteno når eg var 9uker, men du ser spiren på skjermen og du ser hjerte slå så det går nok bra... du får iallfall sett at det er oki og hjerte er i full gang... du må gi meg en lyd når du har vært... er spent... skal til lege igjen onsdag eg... bare vanlig kontroll...

 

krysser fingre eg.. :-) klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuddlitu :)

 

Nå har jeg vært til legen.... Har fått foreløpig termin 14. april! Gikk plutselig opp for meg i dag at jeg FAKTISK er GRAVID =)

hjelp liksom... 2 barns mor... Høres så voksent ut!? Noe jeg IKKE føler meg! Spurte om jeg kunne få ul, men han ville vi skulle vente, skal inn igjen om 2 uker, lovet å ringe meg med en gang hvis noe var gale på blodprøvene! Men er litt roligere i kroppen nå, kjenner jo på kroppen at jeg ikke er helt meg selv så er nok gravid ja ;-p

Men muligheten for at jeg får meg ett innfall å reiser på volvat å tar privat ul er jo egentlig stor da!!! Får se hvordan det går dagene fremover.. Alle sier at alle svangerskap er ulik å sånt, men de 3 gangene mine har alt vært relativt likt... Men HELT ok å slippe å spy som en gris... er du dårlig! Kjempe spennende med 1. mann da ;)

Vil du vite kjønnet?? Jeg klarte nesten ikke vente med å finne det ut...

Ikke så nyfiken denne gangen, for spiller ingen rolle så lenge ungen er frisk som en fisk å full i liv=) Lykke til i morgen da... Må se grey`s anatomy nå...

 

Stor klem Cecilie =¤ D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...